instagramm lietotāji

Arbitrāža izmantojot Instagramm

Apmeklējuma iegūšana no Instagramm šobrīd ir viens no trendiem, kas strauji uzņem popularitāti.

Ņemot vērā lielo mobile offeru skaitu no partnermārketinga tīkliem, tas nav nekāds pārsteigums, ka šis soc.tīkls  ir  ieguvis popularitāti daudzu  arbitrāžnieku  vidū.
Šoreiz paskatīsimies, kā no Instagramma iegūt apmeklējumu. Jo nevar noliegt, uz šodienu esošie statistikas rādītāji kuri liecina, ka šo tīklu izmanto vairāk nekā 300 milj. lietotāji, kuri katru dienu publicē vairāk nekā 70 miljonus fotogrāfiju, ir pietiekami interesants rādītājs jebkuram zīmolam, vai mārketerim.

     Variants Nr.1  – iegūt apmeklējumu spamojot pa dažādiem akauntiem.
Ļoti populārs veids, kurš acīmredzami ir izdarāms tikai ja izmanto speciālus robotus, jo ar rokām to darīt ir bezjēdzīgi un laikietilpīgi. Kā tas parasti notiek: Akaunta statusā tiek ievietots īss un emocionāls teksts, kurš pievērš uzmanību offeram. Pēc tam, no desmitiem vai no simtiem tādu akauntu notiek masveida piesekošanās svešiem akauntiem.
Dabīgi, ka peļņas iegūšana, kas saistīta ar pāriešanu caur norādīto saiti, kura atrodama akaunta statusā, diez vai ir ievērojama, bet ja to dara „rūpnieciskos apjomos”, tad tas noteikti strādā, ja pavēro cik daudz spama Instagrammā tiek „liets”  katru dienu.
      Variants Nr.2 – reklāmas pirkšana no „uzkačātiem” – populāriem  akauntiem.
Tas parasti notiek caur trafika biržām. Bet galvenais mīnuss tādai pieejai – biržas ir vairāk piemērotas zīmolu reklamēšanai vai lielo spēlētāju reklāmas kampaņām, bet ne sadarbībai ar atsevišķiem arbitrāžiem.
3
Variants Nr3 – Savu akauntu izveidošana un „kačāšana” -popularizēšana  Instagrammā.
Jau  šobrīd pastāv veseli, vienam īpašniekam, piederoši akauntu tīkli, kuri var piedāvāt reklāmu uzreiz to publicējot vairākos desmitos akauntu. Bet te ir jābūt uzmanīgam, lai neuzķertos uz botu tīkliem.
Kā, lai tur nebūtu –  Instagramms rullē, un ir ļoti solīds apmeklējuma avots, bet tam ir viens mazs mīnuss,  un tas būtu:  Saiti konkrētajam  preces attēlam  tā  aprakstā,  mēs ielikt vēl joprojām nevaram.  Jā, saites teksts būs redzams, tomēr saite būs neaktīva un lietotājs uz tās nospiest nevarēs, bet mums vajag  „kalt delzi kamēr karsts”. Tāpēc nākamreiz uzrakstīšu, kā atrisināt arī šo “sīkumu”, lai varētu veiksmīgi strādāt ar saviem Instagramm profila sekotājiem.

Turpinām strādāt!

Posted in Trafika arbitrāža and tagged , , , , , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *