Efektīvs remārketings ar push-paziņojumiem: kā pielietot?

Katrs kurš strādā ar trafiku, sapņo par augstu konversiju. Protams ir vesela masa paņēmienu, kā paaugstināt pārdošanas rādītājus. Var ieviest e-veikalam blogu, var paburties ap reklāmas kampaņām, un kaut kas jau  izšaus. Bet, kā rīkoties, ja tomēr viss jau ir izmēģināts, un nekas vairs nepalīdz. Lūk, tad nāk palīgā “burvju nūjiņa”, kura var palīdzēt atgriezt potenciālos pircējus – remārketings.

Ar kādu instrumentu palīdzību var veikt remārketingu?

  • Email kampaņas
  • Tārgetēta reklāma sociālajos tīklos
  • Yandex РСЯ un Google reklāmas tīkls
  • SMS paziņojumi

Katrai no šīm metodēm ir savi plusi un mīnusi. Kopīgs visām tām ir sekojošs:

  • Lai palaistu katru no šiem kanāliem ir nepieciešamas padziļinātas zināšanas un pieredze
  • Ir nepieciešams ievērojams budžets (piemēram konteksta reklāma nebūt nav lēts prieks)
  • Ir nepieciešams pietiekami liels laika patēriņš, lai šos kanālus pārvērstu par pietiekami efektīviem (A/B split testi, lendingi, kreatīvi u.t.t.).

Lūk tieši šī iemesla dēļ daudzi sāk meklēt alternatīvas. Nu, ko tur liegties,  es ar to skaitā, un tāpēc uzrakstīšu jums par push-paziņojumiem.

Kas ir push paziņojumi? Redz tu jau esi ienācis manā supermegablogā, un es tev esmu sagatavojis šito fīču, lai tu pierakstītos manis publicētajiem jaunumiem. Kā tik tu nospiedīsi, ka esi ar mieru saņemt jaunumus no šīs vietnes, tā katru reizi, kad es pārvarēšu slinkumu un atradīšu laiku kaut ko uzrakstīt, tavā brauzerī parādīsies paziņojums, par to, ka šeku-reku atkal kārtējais garadarbs ir uzcepts. Bet šo rīku var pierīkot jebkuršs interneta veikals, jebkuršs servisa vai pakalpojuma sniedzējs, jo šos paziņojumus var vēlāk arī izmainīt un sūtīt cik sirds kāro. Protams, no tā visa var arī atteikties jebkurā mirklī, katrs kurš piesakās jaunumu saņemšanai tikpat vienkārši var atteikties.

push-paziņojumi

Kāpēc push-paziņojumi strādā tik nevainojami?

  • lietotājs saglabā savu anonimitāti
  • push-paziņojumiem ir ļoti augsts CTR jo vietnei ir uzticamība un tā nav uzbāzīga
  • zemas izmaksas salīdzinājumā ar citiem instrumentiem

Fakts: e-mail mārketingā pāriešana uz nepieciešamo saiti no e-pasta paziņojuma notiek 3-5% robežās. Push paziņojumos šis rādītājs ir vidēji 20%!

Kas parasti pielieto šo instrumentu “push-paziņojumi”?

Šobrīd tie ir visi advancētākie ziņu portāli, lai paziņotu par kārtējo publicēto ziņu un interneta veikali kuriem ir svarīgi, lai lietotāji ieraudzītu viņu akcijas. 

Kā vēl var pielietot push paziņojumus?

  • Izmaiņas veikala, biroja darba, piegādes laikos
  • Reklāmas paziņojumos, katrai atsevišķi iegūtai auditorijai.
  • Nu un protams, katram trakajam arbitrāžniekam vai webmāsteram, kurš strādā uz visvisādām affiliate programmām, šis ir must have.

Pats izmantoju “onesignal”, kas ir pieejams WP plaginu vitrīnā, tāpēc, varu ieteikt šo instrumentu. Uz WP viņš liekas 3 minūtēs, uz citiem dzinējiem nevajadzētu būt pārāk lielām problēmām ar integrāciju.

P.S. Neaizmirsti pierakstīties uz jaunumiem šajā vietnē, lai nenogulētu kārtējo fišku par kuru uzrakstīšu. Jo šo tak tu nezināji, vai ne? 🙂

Posted in Interneta mārketings.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *