GA jaunumi: User Explorer un Lifetime value

Google Analytics palaiduši tautās vēl vienu jaunu atskaiti, kura saucas User Explorer (beta), par to viņi paziņojuši savā oficiālajā vietnē 2016.gada 11. aprīlī.

Kamēr līdz Latvijai šis apdeits nav nonācis, un tas lēnā garā tiek pievienots, mūs visus interesē, kā tas palīdzēs interneta mārketinga speciālistiem un vietņu īpašniekiem.

Īsumā, User Explorer palīdzēs vietņu īpašniekiem ieraudzīt, kā atsevišķi lietotāji ir mijiedarbojušies ar viņa vietni. Un šī informācija palīdzēs saprast, kā savu interneta vietni varētu uzlabot un optimizēt. Visi dati tiks pasniegti anonīmi, un atrast to varēs sadaļā „Auditorija”

Galvenajā User Explorer lapā atrodams Client ID saraksts, kuri tiek ievākti no lietotāju brauzeriem un viņu ierīcēm, un tāpat arī redzama pamatinformācija: sesiju skaits, vidējais apmeklējuma ilgums, atlēcienu līmenis, to darbības un konversiju rādītāji.

Tāpat pieejamas atskaites atsevišķi katram Clienta ID. Kurās Google parāda visu lietotāja aktivitāšu vēsturi, un katras viņa darbības precīzu laiku. Client ID var filtrēt pēc tādiem parametriem kā – PageView, Goal, E-Commerce vai Event.

Turklāt katram punktam ir pieejama papildus informācija.
Marketing Land padalījās ar ekrānšāviņu, lai mēs jau tagad varētu saprast, ko mēs īsti sagaidīsim.

user_exlorers
Un kā redzam skrīnā ar User Explorer palīdzību viņi parādīja, ka konkrēts viņu resursa apmeklētājs plkst. 12:56 lasījis tiešo Facebook F8 konferences translāciju. Pēc tam no jauna pie tās atgriezies plkst 14:25. Un 18:57 izlasījis galīgo materiāla versiju ieradzīja Social Pro reklāmu . 15 minūtes vēlāk šis pats lietotājs aizgāja uz galveno lapu un nospieda uz saiti lapas augšējā daļā, lai vēlreiz šo pašu materiālu pārlasītu.

Ar vienu vārdu sakot, diezgan aizraujoši dati ))) un ja reiz iesāku par GA jaunumiem, tad nebūtu godīgi, ja nepieminētu vēl vienu jaunu atskaiti, kura arī vēl nav sasniegusi Latviju (izklausās ka līdz mums vispār reti kas nonāk) un tā saucās „Lifetime value”.

lietotāja vērtība
Kas palīdzēs saprast, kāda ir konkrētā lietotāja biznesa vērtība, kuri tiek piesaistīti caur dažādiem kanāliem. Zinot kāds kopējais peļņas apjoms ir no katra lietotāja dzīves cikla, uzņēmumi varēs labāk plānot savu mārketinga budžetu, lai gan šos skaitļus līdz šim varēja aprēķināt arī bez šīs analīzes, tad tagad tas palicis vienkārši ērtāk.

lifetime-value-atskaite

Par šo analīzi var palasīt plašāk pašā Google Analytics relīzē.

Posted in Analītika and tagged , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *