Google nāk palīgā mārketologiem ar Google Analytics 360

Vakar Google paziņoja par jauna korporitatīvā servisa Google Analytics Suite 360 launču. Instruments ļaus veikt daudz dziļāku, ērtāku un vienkāršāku, uzņēmuma klientu,  analīzi.

Jaunais serviss sevī ietvers sešus produktus, on-line lietotātāju,  statistikas un analīzes veikšanai.

Google Analytics 360 (agrāk saucās Google Analytics Premium). Platforma uz kuras glabāsies visi klientu dati kuri savākti izmantojot google tehnoloģijas.

Attribution 360 (agrāk saucās Adometry). Instruments paredzēts budžeta pārdalei starp reklāmas kampaņām un citiem mārketinga izdevumiem. Attribution ir pilnībā pārstrādāta iepriekšējā Adometry versija.

Tag manager 360. Modernizēts Google instruments, kurš paredzēts vietnes tegu izsekošanai.

Google Audience Center 360 (beta). Platforma datu apkopošanai kura būs integrēta gan ar pašu Google servisiem (ieskaitot Google Adwords un DoubleClick), gan ar citiem datu piegādātājiem.

Google Optimize 360 (beta). Serviss, kas paredzēts dažādu vietnes personalizācijas izmaiņu testiem. Ar  šī servisa  palīdzību, tagad mārketologi varēs veikt vietnes A/B testus, lai varētu noskaidrot kādas, vietnes interfeisa , struktūras vai teksta  izmaiņas lietotāji uztver labāk.

Google Data Studio 360 (beta). Platforma datu analīzei un vizualizācijai, kura apvieno visus datus kuri savākti izmantojot citus servisus, tos apvienojot kopējā atskaitē izmantojot Google Docs tehnoloģijas.

GA_suite_overviewpng_2

Google pārstāvis Babak Pahlavan paskaidroja, kāpēc  viņiem bija radusies  šāda produkta realizācijas ideja.  Viņi vēlējās palīdzēt mārketologiem, piedāvājot tiem risinājumu, kurš ļaus viņiem strādāt daudz efektīvāk.

„Šodienas mārketologi – it sevišķi lielās organizācijās – ļoti bieži strādā, pielietojot zināšanas kuras tie ir ieguvuši desktopu ērā. Jaunais serviss viņiem palīdzēs, daudz ērtāk un ātrāk, ieraudzīt visu ceļu, kuru veic klients līdz pirkuma veikšanai”

Google Analytics Premium lietotāji saņems ielūgumus pievienoties šī servisa ierobežotajiem beta testiem jau tuvāko mēnešu laikā. Kas nozīmē, ka tas pagaidām nebūs pieejams visiem.

Jāsaka, kā ir – šis instruments mainīs spēles noteikumus, jo mūsdienu pasaulē, kad mēs visi lietojam mobilos telefonus, planšetes un vēl arī desktop datorus, mums ir jāsaprot, kā un kāpēc mūsu klienti pieņem lēmumu un veic mērķdarbību.

Es gan neesmu liels Google tehnoloģiju fanbojs, bet zinu, ka daudzi mārketologi  šo ziņu uztvers ar applausiem, jo datu paliek aizvien vairāk un tos visus paliek aizvien sarežģītāk apkopot un izanalizēt.

Veiksmi darbos!

Posted in Analītika and tagged , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *