Google Pagerank Mīti un Patiesība

google pageranks
Google Pagerank apdeitus gaida ļoti daudzi vietņu īpašnieki, SEO speciālisti, Digitālā mārketinga eksperti, jo katru reizi pēc šiem apdeitiem, atkal ir par ko parunāt un apspriest. Un tas arī tiek darīts. Bet…
Pēc visa saklausītā šādās sarunās rodas sajūta, ka atsevišķos gadījumos viedokli izsaka nevis atzīts jomas eksperts, bet skolnieks, kurš ir kaut ko izlasījis vai pa ausu galam dzirdējis, ka tāda fiška ir, un ja ir, tātad tas ir kruta un par to noteikti vajag ar kādu parunāt.
Cerot, ka pēc šī raksta izlasīšanas arī kaut kas tiks iegaumēts un saprasts, laižam tālāk.

Mīts Nr.1: Pagerank ir svarīgs faktors Google pieprasījumu indeksācijas pozīciju maiņai
Google patiesībā ņem vērā vairākus simtus faktoru, par daudziem no tiem var izlasīt SEO manuālī. PageRnk Googlesprāt ir tikai cieņas izrādīšanas faktors, raugoties no citēšanas viedokļa, citos tikpat cienījamos resursos.
Mīts Nr.2: Jo lielāks PageRank, jo lielāks lapas apmeklējums.
Šo derētu iegaumēt ļoti daudziem: Apmeklējums un PageRank nav un nebūs savstarpēji saistīti jēdzieni, un nevajag to jaukt ar SERP. Ja kāds Jums turpina to vēl joprojām appgalvot, variet viņā turpmāk vairs neklausīties.
Mīts Nr.3: Pagerank ir saites cenas, metrikas rādītājs.
Praktiski visos saišu pirkšanas servisos ir tā sakārtots, jo augstāks PR, jo augstāka arī saites cena, un ko dara iesācēji? Pareizi: pērk pašas dārgākās saites, ja to atļauj darīt paredzētais budžets. Bet PageRank nekad neatspoguļo donora darba  kvalitāti. Vēl vairāk: Tekošā PR rādītājs ir tikai cipars pēc pēdējā Pagerank apdeita, un kāds tas būs pēc nākošā arī neviens nezina. Un pirkt saites, lai tikai uzlabotu savu PR nav laba doma, par to var izlasīt Google remainderī

Mīts Nr.4: Izejošās saites samazinās lapas PR.
Daudzi cenšās nelikt izejošās saites tieši šī mīta dēļ, vai arī to dara izmantojot „nofollow” atribūtu, vai pāradresāciju. Patiesībā izejošās saites tiešā veidā neietekmē PR rādītāja izmaiņas. Šis rādītājs mainīsies no ienākošo saišu daudzuma un to „svara”.  
Mīts Nr.5: Jo vairāk ienākošo saišu, jo lielāks lapas Pagerank.
Googles PR rādītājs ir atkarīgs ne tikai no saišu daudzuma, bet arī no to kvalitātes, donorsaitu PR rādītāja un tamlīdzīgi. Formula, kā tas aprēķinās ir sekojoša:
 Un mazliet SEO humora noslēgumam: 
Un te kalkulators, ar kura palīdzību var aprēķināt vajadzīgo saišu daudzumu, lai iegūtu noteiktu PageRank

#opsite_calc { width: 438px; border: 1px solid #000; background-color: #ccc; padding: 10px 15px 2px; } #opsite_calc, #opsite_calc td, #opsite_calc a { color: #333; font: normal 13px/1.2em “Courier New”,Courier,Monotype,Verdana; } #opsite_calc a { font-size: 12px; line-height: 1.4em; padding-left: 3px; } #opsite_calc small { font-size: 12px; line-height: 1em; } #opsite_calc th { font-size: 18px; padding-bottom: .8em; vertical-align: top; } #opsite_calc td { vertical-align: top; padding-bottom: 10px; } #opsite_calc input { font-size: 13px; padding: 1px 2px; font-family: “Courier New”,Courier,Monotype,Verdana; vertical-align: middle; } #opsite_calc input.text { background-color: #dadada; width: 75px; } #opsite_calc input.button { width: 115px; padding: 0; } #opsite_calc #optsite_pr { font-weight: bold; font-size: 18px; }

Google PageRank Calculator ©OptSiteTM
Number of links to from pages with
PR equial to index of N
N1 = N6 = N =
N2 = N7 = The avarage number of
links on external pages
N3 = N8 =
N4 = N9 =
N5 = N10 =
Posted in Uncategorized and tagged , , , .

6 Comments

  1. Kāpēc tad apmeklējums nav saistīts ar Pagerank? ja uzkačā lapu no citām lapām ar augstu PR, tad var nokļūt Google TOPā! Un izmaiņas topā nozīmē to pašu apmeklējumu.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *