Google pārtrauc reklāmu demonstrāciju meklēšanas rezultātu labajā pusē

Google pārstāvji oficiāli apstiprinājuši faktu, ka tiek pārtraukta Adwords reklāmu demonstrācija meklēšanas rezultātu labajā pusē. Un turpmāk tās tiks demonstrētas tikai rezultātu augšpusē, turklāt Google patur tiesības demonstrēt nevis 3, bet veselus 4 reklāmas sludinājumus augstas konkurences nišās.

Kā redzams ekrānšāviņā, šīs izmaiņas jau skārušas arī Latviju.

atriekrediti

Kā skaidro Google : „Mēs ilgstoši eksperimentējām ar kontekstuālās reklāmas demonstrēšanu. Atsevišķi lietotāji varēja ieraudzīt līdz četriem sludinājumiem, kuri atradās virs meklēšanas rezultātiem. Mēs turpinām ieviest izmaiņas, tomēr vēlreiz uzsvērsim, tas attiecas tikai uz augstas konkurences pieprasījumum, kad mums, lietotājiem, ir ļoti svarīgi demonstrēt maksimāli revelantus rezultātus un paplašināt piedāvājumu sarakstu no reklāmdevējiem”.

Pirmās izmaiņas daudzi lietotāji sāka pamanīt jau 2015. gada decembrī, kad Google uzsāka pirmos eksperimentus ar Adwords reklāmu demonstrēšanu. Pirms tam analogi testi bija pamanīti tikai 2006.gadā.

Posted in Interneta mārketings and tagged , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *