Ieteikumi veicot “mobile-first” SEO, Adwords un Direct jaunumi, brīva niša-grāmatveži

Kārtējais strīms jau atkal ir aizvadīts, un tev ir iespēja to apskatīt arī ierakstā. Par ko šajā strīmā bija sarunāts:

  1. Google Adwords sācis biļešu reselleru sertifikāciju, un beidzot izvāks negodprātīgos biļešu spekulantus, no savām reklāmām. (Starp citu LAtvijā vēl joprojām tāda pabrīva niša.)
  2. Yandex Direct nolaunčojis jaunu produktu, un tagad reklāmdevējiem piedāvā no tekstiem un bildītēm uzreiz izveidot arī videoklipus. Īsāk sakot-aizmirsti par videomontāžu, rekur tev ir iespējas izpausties.
  3. Kāpēc grāmatvedības pakalpojumu sniedzēji cīnās paši ar sevīm, nesaskata neizmantotās ārējās izdevības, kāpēc šī tēma var būt interesanta pat tiem, kuri tikai tagad ir priekš sevīm atklājuši interneta mārketingu. Praktiski gatavs biznesa modelis.
  4. Kas mūs sagaida ar jauno Googles “mobile-first” indeksācijas algoritmu, kas jāņem vērā vietņu īpašniekiem un tiem kuri veic savām mājaslapām SEO optimizāciju. Tā teikt, visu saliku pa plauktiņiem.
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *