Jaunā Google Analytics “Aprēķinātā metrika”, kā to pielietot?

analitikaGoogle palaiduši tautās “Aprēķināto Metriku” (pagaidām BETA versija), kura palīdzēs galvenokārt e-commerce jomā strādājošajiem. Piemēram interneta veikals sasaistot datus par ienākumiem un lietotājiem turpmāk varēs daudz vienkāršāk iegūt Revenue per User metriku.

Protams arī visiem pārējiem web-resursiem šī metrika būs pietiekami interesanta, jo varēs mērīt jebkādas kombinācijas, kādas tik vien ienāks prātā. Standarta GA konta gadījumā varēs vienlaicīgi izvietot 5 metrikas, bet Premium versijā 50.

Kur šis brīnums ir atrodams?

Ejam uz GA un sadaļā Administrēšana meklējam lūk šādu ikoniņu, kā parādīts attēlā (klikšķināms):

metrikaaaa

 

Tad veram vaļā “+Jauna aprēķinātā metrika” un laižam.

jauna

Nosaukuma logā, ievadam mums pašiem saprotamu metrikas nosaukumu, lai saprastu, ko mēs te mērīsim piem: (Lietotāji/lapas, Lejupielādes/Lietotāji, lapu skatījumu skaits vai vidējais apmeklējuma ilgums)

Logs- Ārējais nosaukums: šis tiek ģenerēts automātiski un nevar tik vēlāk izmainīts, tāpēc padomājam pie metrikas nosaukuma vēlreiz. Nolūks šim ārējam nosaukumam ir vēlāk šo metriku varētu izsaukt caur Google Analytics API

Izvēlamies Formatēšanas veidu:

Vesels skaitlis– 4 Valūta – €5.23 Laiks – 00:04:13 Peldošs – 3.63 Procenti – 72.34%

Un tālāk taisam formulu, kurā izmantojam parastus matemātikas operatorus +, -, /, *, ()

Piemēram : ( {{Users}} / {{Sessions}}) * 3.1 //Note the {{ and }} , ņemiet vērā, kādā valodā jums tiek izvadītas pārējās metrikas, ja tā ir latviešu valodā, tad arī formulā rakstam latviski, ja atkal angļu valodā, tad – angliski

jauna_metrika

Un tālāk pārs forši piemēri un idejas, kā šo metriku izmantot.

 

AdWords Metrics

  • Avg. Cost per Session – Vidējās izmaksas uz sesiju
    • Calculation = {{Cost}} / {{Sessions}}
    • Formatting Type = Currency
  • Sessions / Clicks – Vidējais sesiju skaits par klikšķi.
    • Calculation = {{Sessions}} / {{Clicks}}
    • Formatting Type = Float

Ecommerce Metrics

  • Revenue (No Shipping / Tax) – Peļņa bez transportēšanas un nodokļiem
    • Calculation = {{Revenue}} – {{Shipping}} – {{Tax}}
    • Formatting Type = Currency
  • Avg. Order Value (No Shipping /Tax) – Vidējā pirkuma vērtība atskaitot transportēšanu un nodokļus
    • Calculation = ({{Revenue}} – {{Shipping}} – {{Tax}}) / {{Transactions}}
    • Formatting Type = Currency
  • Revenue per User – Vidējā peļņa no lietotāja
    • Calculation = {{Revenue}} / {{Users}}
    • Formatting Type = Currency
  • Revenue per Session – Vidējā peļņa no sesijas
    • Calculation = {{Revenue}} / {{Sessions}}
    • Formatting Type = Currency

Engagement Metrics:

  • Pages / User – Vidējais lietotāja lapu skatījumu skaits
    • Calculation = {{Pageviews}} / {{Users}}
    • Formatting Type = Float
  • Avg. User Duration – Vidējais lietotāja apmeklējuma pavadītais laiks
    • Calculation = {{Session Duration}} / {{Users}}
    • Formatting Type = Time
  • Signup Success Rate
    • Calculation = {{Signup Success}} / {{Signup Submits}}
    • Formatting Type = Percent
    • Atceries: SignupSuccess un Signup Submits ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.
  • Login Success Rate
    • Calculation = {{Login Success}} / {{Login Submits}}
    • Formatting Type = Percent
    • Atceries: Login,  Success un Login Submits ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.
  • Blog Views / User
    • Calculation = {{Blog Views}} / {{Users}}
    • Formatting Type = Float
    • Atceries: Blog Views ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.
  • Downloads / User
    • Calculation = {{Downloads}} / {{Users}}
    • Formatting Type = Float
    • Atceries: Downloads ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.
  • Lead Form Submission Rates (Contact Us or Lead Forms)
    • Calculation = {{Form Submissions}} / {{Form Views}}
    • Formatting Type = Percentage
    • Atceries: Form Submissions un Form Views ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.

Event Metrics

  • Avg. Events Per Session – Vidējais notikumu skaits sesijas laikā
    • Calculation = {{Total Events}} / {{Sessions}}
    • Formatting Type = Float
  • Avg. Events Per User – Vidējais notikumu skaits uz katru apmeklētāju
    • Calculation = {{Total Events}} / {{Users}}
    • Formatting Type = Float
  • Total Events / Unique Events – Notikumu skaits, kas atkārtojas sesijas laikā
    • Calculation = {{Total Events}} / {{Unique Events}}
    • Formatting Type = Float
  • Avg. Event Value Per Session – Vidējā, viena notikuma vērtība sesijā
    • Calculation = {{Event Value}} / {{Sessions}}
    • Formatting Type = Float
  • Avg. Event Value per User – lietotāja izraisītā notikuma vidējā vērtība
    • Calculation = {{Event Value}} / {{Users}}
    • Formatting Type = Float

Video Metrics

  • Avg. User PlayTime – Vidējā kopā noskatītā video ilgums uz katru lietotāju
    • Calculation = {{Video PlayTime}} / {{Users}}
    • Formatting Type = Float
    • Atceries: Video PlayTime ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.
  • Avg. Session PlayTime – Vidējā kopā noskatītā video ilgums katrā sesijā
    • Calculation = {{Video PlayTime}} / {{Sessions}}
    • Formatting Type = Float
    • Atceries: Video PlayTime ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.
  • Video Completion Rate – Attiecība pret video kuri iesākti skatīties pret tiem kuri noskatīti līdz galam.
    • Calculation = {{Video Completes}} / {{Video Starts}}
    • Formatting Type = Percentage
    • Atceries: Video Starts un Completes ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.
  • Video Views / User – Vidējas lietotāju video skatījumu skaits
    • Calculation = {{Video Starts}} / {{Users}}
    • Formatting Type = Float
    • Atceries: Video Starts ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.
  • Video Views / Session – Vidējas  video skatījumu skaits sesijā
    • Calculation = {{Video Starts}} / {{Sessions}}
    • Formatting Type = Float
    • Atceries:Video Starts ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.
  • Cost per Play – Vidējā maksa par video noskatīšanos
    • Calculation = {{Cost}} / {{Video Starts}}
    • Formatting Type = Float
    • Note: Video Starts ir Pielāgotā metrika, tāpēc to ir jāizveido pašiem, pirms to pievienot šeit.

Izlasīji? Padod tālāk. Tas būs +1 Tavai karmai.

Posted in Analītika and tagged , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *