Kā iegūt bezmaksas līdus Feisbūkā

Tātad, ko mārketologi mīl visvairāk? Pareizi – haļavu, un ja to var dabūt, tad to noteikti jāizmanto.

Šoreiz uzrakstīšu par taktiku kuru neizmanto praktiski neviena no latviešu valodā esošajām Facebook lapām, jo… nu jūs jau sapratāt… bet tāpēc jau šis ir vadošais blogs visā Latvijas internetā, kurā var atrast ļoti daudz noderīgas info, kas attiecas uz interneta mārketingu. Vai ne?

Facebook pārs mēneši atpakaļ atkal pamainīja savus algoritmus, tādā veidā pabojājot dzīvi daudziem cilvēkiem, kuri strādā ar Facebook auditoriju katru dienu. Tikmēr advancētākie mārketologi saprot, ka ar šo auditoriju vajag strādāt pamatīgāk, bet lai ar to strādātu pamatīgāk, vajag kaut kādā veidā tikt pie cilvēku e-pastiem, telefona numuriem, u.t.t. u.t.j.p īsāk sakot vajag līdus.

Līdi ir “must have”, līdus pērk, pārdod, krāj, apstrādā un vispār bez līdiem nekur.))) Teiksi, nu ja, kas tur tāds, uztaisam feisītī līdu reklāmas kampaņu un laižam reklāmu. Nu, OK, bet tie ir atkal naudas izdevumi. Bet mūs taču interesē, kā to panākt uz regulāra bezmaksas pamata. Un ja tas mums nemaksā neko, bet dod 100% īstus līdus, ar kuriem tālāk varam strādāt, kā kuram labāk patīk, tad kāpēc to neizmantot?

Tātad: 8 soļi līdz bezmaksas līdiem feisītī.

  1. Ejam uz savu biznesa lapu spiežam “Publishing tools”, kreisajā izvēlnē meklējam “Lead Ads forms” un spiežam uz “Forms Library”
  2. Veidojam līdformu. Spiežam uz “create” izveidojam līdformai nosaukumu, ievadam tekstus, jautājumus, līdformas datus, norādam saiti uz savu webresursu kurā ir atrunāta privātuma politika, jo bez tās nekur.
  3. Pārbaudam līdformas uzstādījumus. Svarīgi, lai līdforma būtu pieejama publiski, ar to varētu dalīties un jebkurš tur varētu arī ievadīt savus datus. Tāpēc liekam punktiņu iekš “Open”.  Spiežam “Finish”. Tas arī viss, jūsu līdforma ir gatava! Tas, ka jūs viņu nekur vēl neredzat, nav jāuztraucas.
  4. Tagad ejam uz ads manager un veidojam līdu ģenerēšanas kampaņu.
  5. Veidojam sludinājumu. Ieliekam simbolisku budžetu, jo mūsu uzdevums ir iziet tikai līdformas pārbaudi, un lai tā sāktu rādīties izvēlētajai auditorijai. Tomēr jāņem vērā, ka mums šajā kampaņā feisbūks kasē naudu par rādijumiem, tāpēc jābūt pietiekami operatīviem, lai visu izdarītu maksimāli ātri un naudu lieki netērētu. Ievadam tekstus, uzkarinam bildīti, un pašā pašā apakšā ieraudzīsim arī mūsu uzcepto līdformu, to arī izvēlamies. Nevajag neko ņemties ar tārgetingiem, jo tas vienalga būs mūsu lapas”pinned post”. Spiežam uz “publicēt”. Gaidam moderāciju.
  6. Kad kampaņa ir  aktivizējusies, no business instrumentu lielās izvēlnes sameklējam: “Page posts”, sameklējam tajā mūsu reklāmu, atķeksējam un spiežam uz publicēt.
  7. Piespraužam postu. Tagad ejam uz savu biznesa lapu, un tikko publicēto sludinājumu piespraužam, lai viņš tur karātos mūžīgi.
  8. Kad posts ir “piespsrausts”. Ejam uz ads manager, un stopojam  reklāmu.

Tas arī viss, līdforma ir uzkarināta, tā tur arī paliks tieši tik ilgi, cik paši vēlēsimies. Un mums ir papildus bezmaksas instruments, kas palīdzēs tikt pie līdiem. Līdus var lejupielādēt pa taisno no Facebook xls vai csv formātos, un viņi tur glabāsies 90 dienas. Bet, ja jums ir CRM, uz kurieni šos līdus pa taisno nogādāt, tad to norādiet jau pie līdformas veidošanas, bet var arī pievienot vēlāk. Nu, vai es neesmu viens liels malacis?

Paldies vari neteikt, bet padalies ar šo rakstu gan!

Un neaizmirsti pieteikties šīs lapas jaunumu saņemšanai, lai nākošreiz šādu vai ne mazāk interesantu fišku uzzinātu viens no pirmajiem.

 

Posted in SMM and tagged , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *