Kā palaist tirgū kosmētiskos līdzekļus + superpiedāvājums par nieka 4000EUR

Jāraksta vien būs, lai atkal tipa pierādītu, ka esmu megakruts eksperts kurš māk bīdīt internetā arī kosmētiku, un pēc tam bez ziepēm ieblieztu TEV savu piedāvājumu par nieka 4000 EUR. 😀

Kāds jau tagad iepleta acis un četras štukas, šķiet overdafiga naudas… Ejiet tālāk, šis nav domāts Jums, jo jūs neko citu, kā tikai PPC reklāmu nemākat un nezinat, un ja arī kaut kur internetā arī dzirdējāt par influenceriem, tad vienalga Jums tā ir melna bilde, izmesta nauda, un aizmirsts stāsts.

Īsāk sakot, doto pamācību var izprintēt un pielikt sev pie sienas, tie kuriem ir jābīda sava kosmētiskā līnija, nu vai atevišķs produkts.

Paskatīsimies realitātei acīs, tavs kārtējais bio, mio, šmio brīnulīdzeklis ir vēl VIENS  no miljons tādiem pašiem brīnumlīdzekļiem, un ja tev nav naudas mārketingam, varēsi šo savu brīnumlīdzekli lietot viens pats, nu ok, vēl jau draugi un paziņas un citi haļavas mīlētāji ar.

Tātad, apkopošu pašas galvenās lietas, kuras vienkārši ir jāzina, ja taisieties iekarot interenetu ar savu kosmētikas produktu. Iespējams, ka tās tāpat jau zināsi, nekas, pacietīsi. Atkārtošana – zināšanu māte.

Kosmētiku, it sevišķi DĀRGU un DAUDZ galvenokārt pērk sievietes 35+.  Vienkārši šo faktu iekaļam kā dogmu. Visas tās kuras neieiet šajā tārgetā, veidos 20% no klientu loka. Visas tās jauniņās bjūtī blogeres vienkārši vajag sūtīt nepiedienīgi tālu, jo lielā daļa no viņu sekotājām neatbilst vajadzīgajam tārgetam.

Cilvēkiem nav naudas. Nu nav viņiem naudas, lai tērētu to dārgai kosmētikai. Un jau atkal kāds teiks, muļķības. Es vēlreiz uzsvēršu, ja tas kosmētiskais līdzeklis ir biznesa projekts, tad mēs nerunājam pat par 100 pārdošanām dienā, mēs runājam par pavisam citu mērogu. Un ja tu neesi no Kandrašinu ģimenītes, visticamāk, nekādas dižās pārdošanas nesanāks. Paskatoties no vienas puses, sievietes tā iekārtotas, ka gatavas ņemt pat kredītu, lai tikai iegādātos kārtējo jaunības un skaistuma eliksīru, bet paskatoties no otras puses, ja viņas atradīs iespēju iegādāties analogu produktu par 1 EUR lētāk, viņas to noteikti izdarīs.

Ko no šiem diviem punktiem varam secināt, tas laikam ir acīmredzams fakts, bet visādam gadījumam noprecizēšu, lai nesanāk pārpratumi: jūsu produktam ir jābūt lētam, un vēlams – kvalitatīvam.  Kas ir lēts produkts? Lēts ir tāds produkts, par kuru cilvēks var samaksāt vienā reizē, acis nepamirkšķinot.  Ja jūs sauc- NEKĀ, un neviens par jums iepriekš nav dzirdējis, tad aizmirstam par “Premium” segmentu, ne jums tam ir nepieciešamās investīcijas, ne atpazīstamības, tāpēc nolaižamies uz zemes un esam tuvāk tautai. 😀

Protams, visiem viedokļu līderiem, jūtūberiem un blogeriem šis produkts būs jādod testēšani un ar karoti jāielej galvenās tēzes, kuras noteikti ir jāpasaka. Nav jēgas atdot savu produktu un ļaut pašiem izdomāt, ko un kā pateikt par produkta īpašībām. Savas emocijas par iepakojumu, smaržu, dizainu, lai šie testētāji pauž, kā grib, bet produkta būtību jāskaita, kā skaitāmpantiņš.

Paši interesantākie viedokļu līderi un blogeri, no kuriem var sagaidīt arī pārdošanas – tie, kuriem bez sava kanāla vai bloga vēl arī dzīvē ir kas taustāms, piemēram vižāzistu skola, vai guļamrajonā frizētava, īsāk sakot, nu vismaz kaut kas. Tiem kuriem ir tikai savs kanāls, šajā gadījumā pārdošanas netaisīs, pārbaudīts jau simts reižu.

Protams, izcila tēma kuru vērts testēt, ja blogers pats nejauši atklāj produkta īpašības, kuras neesat pamanījuši iepriekš. Tas būs tikai pluss.

Bet īsumā, kosmētikā tāpat kā jebkurā citā vertikālē, viss ir ļoti vienkārši: jūs paņemiet  no tumbočkas 10 000EUR, ne mazāk, ņemat mani uz borta, un pēc 1-2 mēnešiem jums viss par sevi būs skaidrs: aizies produkts vai nē. Ja aizies, tad kādas būs vienas pārdošanas izmaksas, kāda būs optimālā produkta cena. Tad vēl paies 1-2 mēneši un jūs sapratīsiet arī atkārtoto pirkumu matemātiku. Nu lūk, tas arī viss. Un ja pat notiks tā, ka produkts aizies uzreiz uz urrā, naudas rezervei jābūt pieejamai vismaz tikpat, lai varētu audzēt patstāvīgo pircēju skaitu.

Itkā jau nekas jauns manā piedāvājumā nebūs, tie paši lendingi, tie paši blogeri, produkta superpiedāvājuma sagatavošana, lai par sevi uzzinātu visu, nevis par 10 tūkstošiem, bet par smieklīgiem 4000 eiriķu. Ir taču izdevīgi? Ejam uz sadaļu “Kontakti”, un rakstam meilu.

P.S.

Posted in Interneta mārketings and tagged , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *