Kā pareizi veidot reklāmrakstus.

Pašā gada sākumā, kā tas bija gaidāms, pie interneta apvāršņiem parādījās dažnedažādas preses relīzes un Latvijas interneta lietotāju pētijumi, kurus tad saviem savtīgajiem nolūkiem izmantoja atsevišķas kompānijas. Nebūs šis raksts speciāli ne pret vienu tēmēts, bet tak der padomāt, ko vispār publicēt un, kas tam visam vēl spēs noticēt.

Protams šī gada rekordists manās acīs 220.lv, kurš tā arī paziņoja – Mūs pazīst 97% Latvijas iedzīvotāju! 97% Karl!!! Ne pat interneta lietotāju, bet iedzīvotāju, kuri internetu nelieto un nav lietojuši nekad dzīvē, tomēr dīvainā kārtā šie arī zina par tādu e-veikalu. Un 52% Latvijas iedzīvotāju ir veikuši pirkumus 220.lv, jūs sapratāt, ko Jūs tikko izlasījāt? Uz vēlēšanām knapi tik daudz cilvēku aiziet, cik vienā tādā veikalā iepērkas, un klientu datubāze ir apmēram 2x lielāka nekā piemēram draugiem.lv profilu…

Tālāk seko vēl viens ģeniāls apgalvojums – Pēc interneta datu plūsmas uzskaites sistēmas “Alexa” datiem, interneta veikals 220.lv ir apmeklētākais Latvijas interneta veikals, katru mēnesi lapu apmeklē vairāk kā 1’000’000 reizes. Tas, ka apmeklētākais, varētu arī piekrist, jo tiešām tā to rāda arī vairāki trafika anlīzes rīki.

Aizgāju un apskatījos… TOP 33 rāda, arī trafiks varētu būt ar nelielu nobīdi, bet taisnības labad jāsaka – pornoresursus no Latvijas apmeklē vēl biežāk, un tie ir atrodami pat Alexa TOP 20, bet nu tāpēc mēs aizejam uz similarweb.com un pētam, ko tad šie teiks, bet tie saka – nuu tur līdz miljonam vēl ir jāpaaug, un ja ņem pat pēdējā pusgada griezumā vidējo, tad no šī miljona varam pusi ņemt nost.

Kā tur teica kādreiz Gēbelss: „Lai meliem noticētu – tiem ir jābūt lieliem meliem”?

Tāpēc beigās šie piekabinājuši dažnedažādu izmantoto metodiku atrunas:

„Aptaujas tiek veiktas saskaņā ar ICC / ESOMAR prasībām, Starptautiskā tirgus un sociālo aptaujas prakses kodeksiem.”

Ohhh… nu viss tagad pavisam noteikti ticu.

Bet nu Dievs ar to 220.lv Mums tak ir citas lietas ar ko nodarboties, un ar visu šo rakstu es patiesībā esmu vēl tikai pareklamējis šo leišu uzņēmumu.))

Posted in Analītika and tagged , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *