Kā veidot Google Adwords kampaņas mobilajām ierīcēm.

Google šo ir paziņojusi par mobilo nedēļu, un aicina visus vietņu īpašniekus pievērst uzmanību vietņu draudzīgumam ar mobilajām ierīcēm.  Bet par to es pat veselu rakstu uzrakstīju un jūs arī viņu noteikti izlasījāt. Bet jautājums, kas palika  neatbildēts arī iepriekšējā rakstā.

Ko tagad darīt ar Google Adwords kampaņām? Jo reklāmas tak tiek rādītas arī tad, ja lietotājs lieto mobilās ierīces. Tad nu lūk jums būs mazs špikeris, kurā vienkārši atbildot uz jautājumiem jūs nonāksiet pie vienīgā pareizā risinājuma, kas tieši jūsu mērķu sasniegšanai  sniegs visefektīvāko risinājumu, ja reklamēsieties  un vēlēsieties sasniegt mobilo ierīču lietotājus pareizākajā veidā. Atceraties, katram mērķim ir viens – vislabākais risinājums.

Tāpat jau tuvākajā laikā. Es ceru, ka aprīļa vidū, ieraudzīs mana otrā grāmata (nu kas to būtu domājis, starp citu pirmo grāmatu vēl var dabūt tepat blogā), kurā būs viss par un ap mobilo reklāmu, jo redzot cik smagi mums te Latvijā daudziem iet ar to mobilo trafiku, būs vien jāpalīdz un jāuzraksta vesela mācību grāmata.

adwords_reklama

Bilde klikšķināma un visādi citādi lejupielādējama, lai vēlāk to nevajadzētu meklēt.))) Enjoy!

P.S. Ātrais Google PageSpeed Insights un Google Mobile Friendly tests, lai tālu nav jāskraida.

Posted in Trafika arbitrāža and tagged , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *