Kas labs sadarīts šogad un, kas plānots nākošgad?

leģendārākais spēriens Latvijā 2016. gada apskats un 2017. gada plāni – labākajā, populārākajā un visietekmīgākajā interneta mārketinga tēmai veltītajā blogā Latvijā, lai top )))

Jā, nu kāpēc liegties, ja tā tas arī tiešām ir. Par to liecina arī tas, ka pamanot manas aktivitātes sarosijās arī atsevišķas aģentūras, kuras sāka ražot kontentu un vismaz pa kādam postam arī ierakstīt. Par to arī prieks. Gadu noslēdzot ir forši apzināties, ka paveikts ir pietiekami daudz, blogs turpina audzēt auditoriju un aizņemt Google.lv pozīcijas pat pēc visaugstākās konkurences atslēgvārdiem, organiskajos meklēšanas rezultātos, kas izdevies pateicoties perfekti izstrādātam semantiskajam kodolam un SEO stratēģijai. Lab, pietiks sevi lielīt, ķeramies pie lietas.

Kas labs sadarīts šogad?

Sarakstīta jau otrā grāmata, kas šoreiz tika veltīta digitālā mārketinga stratēģijas izveidei.  Novērojot to, ka infoprodukts kuru atdod par brīvu, saņemot pretim tikai e-pastu, lai pēc tam tur sūtītu savus e-pastus, tiek uztverts, kā kārtējais, e-pasta izvilināšanas mēģinājums, uzreiz arī nolēmu, par brīvu to nedošu nevienam, jo tad ieguldīto darbu neviens tāpat nenovērtēs un ielādēju uzreiz cenu, lai interesents 2x padomātu, vai viņam to tiešām vajag. Neteikšu, ka bija spīdoši pārdošanas rezultāti, tomēr varu apgalvot pavisam droši, ar iznākumu esmu apmierināts, jo izmaksas tika nosegtas, un pārēķinot darba stundas, kas tika notērētas tās tapšanā, tika adekvāti apmaksātas. Atziņa – infoproduktus ir jāpārdod, nevis kā to dara ļoti daudzi, sevis pīārošanas  mērķu vadīti, mēģina to ar visiem iespējamajiem un neiespējamajiem veidiem izplatīt tik daudz cik vien var, manā uzskatā tas tomēr ir mazohisms.

Novērojot to, cik aktīvi tiek bīdīti visādi apmācību kursi, kuros “salej kaudzi ūdens”, bez jebkāda praktiskā rezultāta, tika nolemts un arī realizēts projekts: “Jaunā arbitrāžnieka kurss”, kura laikā, es soli pa solim, webināra dalībniekiem skaidroju, kas ir kas, kā sākt pelnīt internetā, kas ir partnermārketings un citas noderīgas fīčas.  Par cik šogad paspēju organizēt šo kursu tikai 2x, to kopumā ir apmeklējuši gandrīz vai 30 cilvēki. Un ja pēc pirmā webināra man viena dalībniece sajūsmā spiedza par pirmajiem nopelnītajiem 100 EUR, tad jau pēc otrā webināra, parādījās cilvēki ar saprotamākiem cipariem, kuri bez jebkādām priekšzināšanām jau pirmajās 30 dienās spēja un vēl joprojām to spēj – pelna pāri 1000EUR mēnesī. Daudzi kursa dalībnieki vispār negrib man stāstīt un publicēt cik viņi pēc šī kursa sākuši pelnīt, bet tās ir viņu tiesības. Tomēr liekot roku uz sirds varu pateikt – tie kuri apmeklēja šos webinārus, visi kā viens ir nopelnījuši vismaz 100 EUR, ja vien ir pēc tam pakustinājuši savu mazo pirktiņu. Godīgi.

Tāpēc nākošgad es mēģināšu noorganizēt vēl 6 grupas un 1x 2 mēnešos turpināt iesākto, un nevis tāpēc, lai iebāztu kabatā tur kaut kādus 500EUR “par ūdens liešanu ausīs”, bet…

Un te lēnām nonākam jau pie nopietnākiem nākošā gada plāniem….

Lai beidzot publiskotu jaunu partnermārketinga tīklu, kurā būs pieejami tādi offeri, kuri šobrīd nav pieejami citos partnermārketinga tīklos, un kuros tiek uzaicināti tikai privātā kārtībā, visi viņi būs piemēroti arī Latvijas auditorijai, lai arī vienlaicīgi tie būs “global” piedāvājumi, t.i. bez (vai arī ar ļoti minimāliem GEo ierobežojumiem). Un es apsolu, tur tiešām nebūs neviena ātro kredītu offera, bet tiešām foršas partnermārketinga programmas, kuras šobrīd strādā un tiek testētas uz performanci, lai jaunie partneri uzreiz varētu pilnvērtīgi strādāt, jo tas kas darās šobrīd Latvijas partnermārketinga vidē, ir vienkārši bēdu stāsts…

Apskatot vietējo partnermārketinga tīklu piedāvājumus – te nav uz ko liet trafiku… Vienkārši nav… un ja viens tīkls vēl lepni ziņo, ka viņu TOP partneri pelna 3000 mēnesī… un tas ir TOPs, tad man ir dzīvs piemērs – Māris, kurš nav nekāds TOPs, bet taisa savus 1k+ mēnesī “tīrajā” strādājot tikai ar Latvijas trafiku, un pats brīnās ko viņam tik labi iet.

Par jauno partnermārketinga tīklu info parādīsies ap janvāra vidu, šobrīd iet līgumu slēgšanas un offeru integrācijas process, tas viss aizņem laiku, tāpēc turam īkšķus, un tad jau viss notiksies. Piezīme – šajā partnermārketinga tīklā netiks uzņemti visi gribētāji, tas nu gan. Būs noteikti uzņemšanas kritēriji, būs pirmsuzņemšanas intervija, un kandidātu izvērtēšana, priekšroka protams tiks dota manis organizēto webināru dalībniekiem, kuriem arī uzreiz tiks iedoti rokās visi nepieciešamie instrumenti, lai tie nesāpīgi varētu sākt pelnīt. Kāpēc? Vienkārši – priekš kam lieka konkurence, ja trafiku var apgūt arī 20 cilvēki, 100 vietā. Tapēc sekojat jaunumiem tepat, un arī jūs būsiet lietas kursā. ))) Un visbeidzot tā ir normāla prakse nopietnākajiem partnermārketinga tīkliem.

Kas vēl?

Vēlreiz un vēlreiz pārliecinos, ka ātrums ir svarīgāks par kvalitāti, ja projekta ideja tiek nolikta rakstāmgalda atvilknē, tā visticamāk, nekad netiks realizēta, un tas ir pēc fakta, tāpēc nekad, nevienu ideju neatliec un realizē to uzreiz!

Paldies, ka Jūs esat, ka dalaties ar maniem ierakstiem, un apmeklējat šo blogu. Visiem veiksmīgu un izdevušos nākamo gadu!

 

 

Posted in Viskautkas.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *