seo_optimizācija

Ko dod SEO optimizācija – īsa atskaite.

Ir pagājuši akurat divi mēneši, kopš šī bloga izveides. Un pa šo laiku mokot Google ar visvisādiem pareiziem un ne tik pareiziem paņēmieniem, esam ieguvuši sekojošu rezultātu.Googlei apnika „pretoties” un tā „apēdusi” manu blogu, beidzot sāk dot reālo apmeklējumu no Googles meklēšanas rezultātiem. Ja tā padomā, divi mēneši ir ļoti ok termiņš, lai sāktu just pirmos ievērojamos darba augļus no SEO darbībām.

seo optimizācijaKā tas izskatās, var redzēt attēlā, un no tā mēs varam secināt – SEO optimizācija „rullē”, jo ja paskatās uz apmeklējuma kvalitāti, tad var secināt, ja šo blogu atrod, tad apmeklētājs iesēžas uz ilgu laiku, un vidējais lapas apmeklējuma laiks ir gandrīz 6 minūtes!

Jāpiekrīt, parastam blogam kurš pastāv vēl tikai otro mēnesi, tik liels pavadītais laiks, ir ļoti labs rezultāts. Es jau rakstīju par SEO optimizāciju, bet tur redzamie piemēri bija ņemti par citiem resursiem. Šis tad arī ir uzskatāms piemērs, ka arī ar vienkāršu blogu var lauzties iekšā meklēšanas dzinējos, ja pieturās pie konkrēta plāna un stratēģijas, tad rezultāti nav ilgi jāgaida. Tāpēc meklējiet SEO optimizētajus, ja tas ko Jūs savā lapā, (un viņai Jums ir jābūt, ja reiz esat šeit), redzat, ir tieši tāpat, kā šim resursam tas ir bijis līdz 17. maijam .

Patiesībā manā gadījumā nekādas maģijas nav un tā ir vienkārša iekšējo SEO saišu patstāvīga audzēšana, un pie ārējām ienākošajām saitēm, darbs vēl tā īsti nav sācies, bet pienāks laiks un arī tas notiks. Bet kā saka – nesteigsimies notikumiem pa priekšu.

SEO optimizācija ir tieši tas rīks, kas palīdz tikt pie savas mērķauditorijas, jo bez šīs darbības Jūs varēsiet turpināt nebeidzami tērēt naudu uz maksas reklāmām, (es nesaku ka to nevajag darīt, bet daļu budžeta Jūs tādā veidā ieekonomēsiet gan), kā vienkāršu piemēru salīdzinājumam – Losandželosā bāzētam advokātu birojam, katrs klikšķis Google Adwords reklāmās, izmaksā vidēji 25$ (ir lētāki un dārgāki atslēgvārdi), lai noturētu kaut vismaz minimālu apmeklējuma plūsmu, kas konvertējas klientos, ir nepieciešami pie 2k $ dienā, bet lai „paņemtu” visu dienas apmeklējumu, bez 20k$ nav ko iesākt…

Un tagad dienas jautājums – cik Jūs būtu gatavi maksāt SEO optimizētājam, pie šādiem skaitļiem?

Mums Latvijā arī netrūkst vietējo piemēru, tajā pašā „ātro kredītu” , „plastikāta logu”, vai „OCTA” nišā. Ja paskatīsieties šajā blogā uzskaitītos servisus par konkurentu izpēti, kuru izmantošanas izmaksas var viegli pārsniegt 1k € mēnesī, tad mēs sāksim saprast, kādas izmaksas sastāda daudzu (bet ne visu) SEO optimizētāju nosauktās sadarbības summas.

Posted in SEO, Viskautkas and tagged , , , , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *