Mobilais trafiks – kā to dabūt, kur to ieliet?

mobilais trafiks
Kamēr daudzi vēl tikai domā vai arī vispār nedomā par savu vietņu pielāgošanu mobilajam trafikam, pēc tam kad Google paziņoja, ka no 21. aprīļa tā ļaus pakāpties meklēšanas rezultātos augstāk, tām vietnēm kuras pielāgotas mobilajam trafikam.
Tikmēr tie kuri ir sapratuši pie kā tas viss ved, jau pilnā sparā darbojas.  Arī Latvijā ir vērojams mobilā trafika straujš kāpums, un šobrīd no mobilajām ierīcēm internetā ienāk jau visi 40% lietotāju, varbūt pat vairāk.

Globāli mobilā interneta lietotāju skaits ir parspējis desktopa lietotāju skaitu jau 2014. gadā un turpina augt. Ja ilgu laiku par līderi mobilā trafika lietotāju ziņā bija ASV, un tas ir tikai likumsakarīgi, tad šogad to ir pārspējis Āzijas tirgus. Te ir plašs un analītisks raksts par mobilā trafika statistiku.
Bet kur virzās partnermārketings?  Paskatoties Latvijā, nekur tas nevirzās, sēžam uz saviem ātro kredītu salīdzināšanas portāliņiem un tālāk nezinam ko iesākt. Es jau neteiktu, ka tā ātro kredītu niša ir slikta, bet man piekritīs praktiski jebkurš, kurš ir tēmā – ātro kredītu niša ir sevi izsmēlusi.
Es līdz trafika arbitrāžai nonācu viena iemesla dēļ, negribu taisīt saitu pēc saita, tikai katram atsevišķam projektam vai nišai, un mobilajam trafikam piedāvātie oferi ļoti bieži ir tikai konkrēta lietotāja rīcība – piereģistrēties, lejupielādēt, vai piedalīties kādā izlozē, tāpēc arī konversācija var būt lielāka un atdeve patīkamāka nekā no CPS piedāvājumiem, un arbitrāža vispār ir viena forša padarīšana. Arbitrāžā nevienam tavi daudzie saiti nav vajadzīgi, sataisīji smuku piezemēšanās lapu, un viss, patiesībā dzenot trafiku uz Google Play veici pat prelendu nevajag taisīt, vienkārši dzenam pa taisno iekšā. Thats it!
Darbs maksimums puse dienai, jo lielākā daļa aiziet tikai uz pašu fiškas koncepciju. Arbitrāžā ir nepieciešami tikai nervi, apgrozāmie līdzekļi un sapratne par procesiem.
Saprotot, ka mobilā trafika arbitrāžā nav īpaši lielas konkurences pat globāli skatoties, tika pieņemts lēmums, uz to ir jāmēģina nopelnīt, jo kas tad es par Digitālā mārketinga speciālistu, ja nesaprotu kur tādu trafiku ņemt, un kur to ieliet, un esmu pārliecināts, ka lielā daļa to uzzinās tikai tad, kad par to izlasīs šajā rakstā )).
Par Latvijas parnerprogrammām aizmirstam uzreiz, te darīt nav ko,  tālāk jau jāmeklē kādi partnertīkli kuri piedāvā tieši mobilos offerus un kuriem ir vismaz kautkāda reputācija. Kur nopirkt mobilo trafiku?
Lietojiet Google, tas nevienam nav nekāds noslēpums, šādu pārdevēju ir daudz un dažādi, bet pašos pamatos tas būs Facebook, un priekš sērča google Adwords, Jūs tak nevajag mācīt kā saregulēt kampaņas, lai tās rādītu tikai mobilajās ierīcēs?
Bet es esmu apstājies pie dažiem mobilā trafika pārdevējiem:
  • Airpush
  • Buzzcity
  • Mobfox
  • InMobi (ļoti piemērots iesācējiem ar mazu budžetu)
  • Jumptab (ļoti piemērots iesācējiem ar mazu budžetu)
Ar šo sarakstu vajadzētu pietikt iesākumam, katram kurš grib sākt ar mobilā trafika liešanu.
Bet kur liet, ir tikpat nomokošs jautājums katram arbitram, universālais padoms: testējiet, testējiet un vēlreiz testējiet.
http://www.mobpartner.com  – Ļoti daudz un dažādu oferu ar visaugstākajām komisijām. Ja mākiet strādāt ar instalācijām, jums ir apgrozāmie līdzekļi, tad Jums uz šejieni. Iesācējiem nederēs.
http://cldlr.com  Clickleader – daudz oferu, ļoti atsaucīgs supports, maksā gan uz paypal gan ar vairiem (bankas pārskaitījumu). Minimālā izmaksu summa 500$
 http://yeahmobi.hasoffers.com YeahMobi – ķīnieši, daudz dažādu oferu, bet visi mobilie. Ir pini, instali, iepazīšanās, ļoti daudz adult oferu (ķīniešiem šī niša rullē, bet par to citreiz). Un vispatīkamākais ir tas, ka maksā katru nedēļu no 50$ Paypal vai 500$ ar bankas pārskaitījumu.
http://www. ringtonepartner.com  – partnertīkls no Izraēlas, bet ļoti atsaucīga komanda, praktiski visi oferi piemēroti mobilajam trafikam, bet ir arī tradicionālie.
IEVĒRTĒJAM, nevienas reff saites, galīgs prāta aptumsums iestājies.:D
Un tā varētu turpināt, jo katrā tīklā var atrast pa kādam mobilajam offeram.
Ar ko būtu jāsāk, ja grib nodarboties ar mobilā trafika arbitrāžu?
Vispirms saprast vai tas Jums ir vajadzīgs, jābūt pieredzei  partnermārketingā, jāsaprot, kā filtrēt botus, kā cīnīties par par labāku cenu trafikam u.t.t.
Kad lēmums pieņemts, jānolej sūri grūti nopelnītā nauda, lai gūtu mācību tam, ka nevajag līst iekšā tur kur neviens tevi negaida.(Pilnīgi nopietni)
Ja tomēr par zaudēto naudu neskumsi, tad gatavo otru porciju naudas, lai testētu un optimizētu trafiku.
Kad arī tā būs notērēta, tad var sākt arī pelnīt vai vismaz iziet uz bezzaudējumu punktu.
Gribam to mēs vai nē, partnermārketings iet tieši šo ceļu, un tieši mobilais trafiks ir tas, ar ko daudziem pienāksies mācīties strādāt, ja gribēsies pelnīt internetā, vai vismaz saprast iesaistītos mehānismus, piemēram gadījumā, ja tavs šefs būs uztaisījis “superaplikāciju” mobilajiem un liks, lai tu, kā Digitālā mārketinga speciālists pasaki, kur to ielikt, kur paņemt apmeklējumu, un kur dabūt tās lietotājus.
P.S. Par cik IM ūberforumi  Latvijā ir nomiruši savā dabīgajā nāvē, jo viss kas ir bezmaksas un publiski visiem pieejams, nav nekā vērts, ļoti iespējams, drīz arī latviešiem parādīsies specializētais forums, kurš būs par maksu, bet par to citā rakstā.
Posted in Apmeklējums, Trafika arbitrāža and tagged , , , , , .

8 Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *