seo optimizācija

Piepildam vietni ar saturu PAREIZI

satura veidošana
Izveidojot jaunu mājaslapu, mēs parasti nonākam pie sekojošas darbības – vietnes piepildīšana ar saturu, un ja Jūsu vietnei ir paredzēta patstāvīga satura papildināšanās, tad šis paņēmiens ir domāta Jums.
Ja Jūs jau esat runājuši ar kādu SEO speciālistu, vai Digitālā mārketinga ekspertu, tad Jūs jau zināt, kas ir atslēgvārdi, kā veidojas atslēgvārdu aste, un kā atslēgvārdi tiek grupēti pēc to meklēšanas pieprasījumu biežuma un citas nianses. Ja to darījuši vēl neesat, varat uzjautāt man.
Par vienu metodi, vietnes virzīšana internetā  izmantojot dorvejus, jau  iepriekš rakstīju, bet šeit aprakstītā metode būs īsts„White SEO” paņēmiens.
Nosauksim to par „Atslēgvārdu Piramīdu”.
Šajā attēlā mēs redzam, ka ļoti augstas konkurences nišā, cīnīties par galveno atslēgvārdu , tā būtu pārāk ilga un nevienlīdzīga cīņa, jo konkurenti nesnauž un cīnās tāpat kā Jūs, un visticamāk viņi ir koncentrējušies ne tikai uz galveno atslēgvārdu, bet uz pirmajiem 3 vārdiem kuri var ģenerēt apmeklējumu, un liekas, ka  nekas Jūs vairs nevar glābt.
Tāpēc viss, kas Jums atliek, ir sākt no tām pozīcijām uz kurām konkurenti savu uzmanību nekoncentrē, un sākam no atslēgvārdiem kuri atrodas gandrīz pašā saraksta apakšā virzoties  uz t.s. atslēgvārdu saraksta galvu, tātad, lai būtu uzskatāmāk, Jums savā nišā jāsāk būtu no atslēgvārdiem – ”SEO audit”, „SEO Keywords”, „How to SEO”, „SEO basics”.
Jeb vienkārši pārtulkojot: „SEO audits”, „SEO atslēgvārdi”, „SEO optimizācija”, „kas ir SEO
Izvēloties atslēgvārdus šādā secībā, Jūs plānveidīgi  piepildāt savu vietni ar saturu un mazākas konkurences apstākļos ātrāk sākat iegūt organiskā apmeklējuma plūsmu.
Kādas ir šīs SEO metodes priekšrocības:
  • ·         Ātrāk iegūstam apmeklējumu
  • ·         Apmeklējums ir kvalitatīvāks
  • ·         Patstāvīga resursa attīstība

Mīnusi:

  • ·         Laiks
Ja izvēlas šādu paņēmienu, sākotnēji  ienākošo saišu palielināšanai, nav jāpievērš liela uzmanība, tam var pievērsties apmēram pēc 3-4 mēnešiem.
Tikmēr izmantojot šādu metodi,  vajadzētu likt akcentu uz sociālo tīklu izmantošanu, kur izvietot saites uz saviem rakstiem, lai par šo saturu arī kāds, izņemot Google u.c. meklēšanas dzinējus, arī uzzinātu (Uzrakstīji rakstu – padalies ar to saviem draugiem, lasītājiem, sekotājiem).
Un drīz vien Jūs nokļūsiet meklēšanas dzinēju rezultātu pirmajā lapā.
Šāda metode strādās jebkurā partnerprogrammā, aktīvajiem affiliate censoņiem ieteiktu šādu metodi pamēģināt uz kādu no interneta apģērbu veikaliem, strādā ļoti labi-pārbaudīts.
Posted in Kontents, SEO and tagged , , , , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *