Rokasgrāmata par efektīvu reklāmu izveidi un reklamēšanos internetā.

mārketinga grāmataŠī būs jau otrā manis rakstītā grāmata (šobrīd tikai formatēšana, bildes un tekstu redaktora darbs palicis), tomēr šoreiz tā nebūs pieejama par brīvu nekur un nekādā veidā, neesmu skops tomēr laba un vērtīga informācija arī internetā nav iegādājama par velti. Turklāt grāmatas tapšanā ir ieguldīts laiks, darbs un līdzekļi, tas būtu jāpatur prātā arī tev.

Grāmatā tiks apskatīti individuālas reklāmas stratēģijas izstrādes pamatprincipi tieši biznesa vajadzībām. Grāmatā izskatītie mārketinga instrumenti ir aplūkoti no to pielietojamības skatupunkta, kas orientēts uz pārdošanas rezultātu palielināšanu.

Bez pašas instrukcijas grāmatā būs aplūkojami arī konkrēti Latvijas„case-study” un gatavi risinājumi jūsu vietnei.

Jā, protams tu vari nopirkt kārtējā amerikāņa grāmatu, par līdzīgu tēmu, bet NEVIENĀ no viņām, Latvijas īpatnības nebūs analizētas, tāpēc droši tā arī dari.

PAR KO BŪS  ŠĪ GRĀMATA

Diez vai kāds atteiksies no reklāmas izdevumu optimizācijas, nezaudējot atdeves pieaugumu. Izklausās labi?

Bet kā būtu ja, izvēloties mārketinga kanālu:

  1. a) izvēlētos instrumentus balstoties uz mērķiem, kurus vēlaties sasniegt;
  2. b) ņemtu vērā saikni starp kanāliem, saņemot pretī maksimumu no veiksmīgas to kombinācijas un būtiski samazinot iespējamos riskus;
  3. c) atteiktos no neproduktīviem risinājumiem/investīcijām par labu tiem, kuri nes rezultātus?

Šāda pieeja pie interneta mārketinga, kas paredz „step-by-step”  algoritma izstrādi vietnes efektivitātes paaugstināšanai ņemot vērā tās stiprās un vājās puses, biznesa tematiku, un mērķauditorijas specifiku, un kura nepieļauj jebkādas darbības bez atdeves analīzes no katra ieguldītā eiro sauc par digitālo stratēģiju.

Stratēģija interneta mārketingā — tas ir individuālais reklāmas aktivitāšu plāns internetā, ņemot par pamatu uzņēmuma biznesa mērķus, vietnes iespējas un nepieciešamo veicamo darbību apkopojumu katrā no pārdošanas piltuves soļiem.

Šādas pieejas priekšrocība ir tajā, ka šeit nav iespējams izmantot neefektīvus instrumentus (un arī izdevumus par tiem), jo tad notiek pastāvīga reklāmas kampaņu starpposmu vērtēšana, lai pēc iespējas ātrāk varētu veikt nepieciešamās korekcijas, ja tas ir nepieciešams (stratēģija nav saprotama bez web-analītikas), kas  noved pie efektivitātes rādītāju  būtiskas palielināšanās attiecībā pret izmaksām par katru vienību.

Šī grāmata būs kā karte, lai jūs soli pa solim varētu, gan izveidot, gan patstāvīgi ieviest dzīvē pilnvērtīgu un dzīvotspējīgu interneta mārketinga stratēģiju.

Ko jūs uzzināsiet:

  • kādi dati nepieciešami stratēģijas izstrādei;
  • kā sastādīt mediju plānu ņemot vērā tos kanālus, kuri darbosies vislabāk jūsu mērķu sasniegšanai;
  • kā izvērtēt digitālās stratēģijas starpposmu un gala rezultātus

Grāmata būs noderīga interneta mārketologiem, reklāmas un PR speciālistiem, uzņēmumu vadītājiem un vietņu īpašniekiem, kuri vēlas tērēt savu reklāmas budžetu ar maksimālu efektivitāti, pastāvīgi palielinot atdevi no savām mārketinga aktivitātēm internetā.

  • 83 lapas
  • 112 stundu teksta redaktora ņemšanās ap manu drausmīgo rakstības kļūdu daudzumu
  • 120 stundu dizainera vāvuļošanas (viņi ir pārņemti ar savās dizaineriskajām fiškam)…. un
  • 415 stundu mans personīgais darbs….

CIK TAVUPRĀT TAS VARĒTU MAKSĀT ? (Saņemies, tie nav 1,15 EUR, bet pilnīgi noteikti, ļoti draudzīga cena)

PROTAMS, TU DOMĀ, KĀ TIKT PIE TĀS GRĀMATAS PAR VELTI… (diemžēl laimīgie jau ir informēti, un tu mazliet esi nokavējis ar izlozi)

Par grāmatas iegādi jautā, izmantojot kontaktu sadaļu!nu tak sanemies

Posted in Interneta mārketings and tagged .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *