Semantiskā kodola izveides plusi un mīnusi

semantiskais kodols dari pats
Gribēju ielikt šodien tabulu, kā būtu jāizskatās gatavam semantiskajam kodolam,  tomēr izlēmu, to mazliet atlikt un tāpēc uzrakstīšu par semantiskā kodola izveides pozitīvajām un negatīvajām pusēm.
Gribu būt godīgs, jo nevar taču stāstīt mājaslapu īpašniekiem, ka viss ir forši un bārstīt laimes puteklīšus,  savukārt neko nesaprotošais vietnes īpašnieks, turpinās māt ar galvu un piekritīs jebkuram apgalvojumam, ko tam pieminēs SEO speciālists.
Ķeramies vērsim pie ragiem un sākam uzreiz ar negatīvajiem, semantiskā kodola izveides, momentiem.

Lai iegūtu kvalitatīvu semantisko kodolu veidojas dažāda veida izdevumi. Ja Jūs esat pasūtījuši pie speciālista atslēgvārdu sarakstu, tad šī pozīcija veidos ievērojamu daļu izdevumu. Jo vairāk vārdu pasūtīsiet, jo vairāk naudas iztērēsiet. Ja atslēgvārdus vāksiet paši, tad tam būs jātērē pietiekami daudz sava laika, lai iemācītos, kā savākt efektīvākos atslēgvārdus. Bet iegūtā pieredze un atslēgvārdu kvalitāte ar uzviju atgriezīs tam patērētās darba stundas lieliskā konversācijas rādītājā un organiskā apmeklējuma plūsmas izaugsmē.
Lai atlasītu un analizētu labākos atslēgvārdus no pārsera rezultātiem ir nepieciešamas zināšanas. Un ne katrs webmeistars vai programmētājs to vispār pārzina, jo bez zināšanām mājaslapas optimizācijā, vēl ir jāmāk arī rēķināt un pārzināt kaut vai to pašu Excel (kaut vai priekš datu formēšanas). Bet, atkal, ja tas viss ir, tad jūsu semantiskā kodola kvalitāte būs daudz reiz lielāka, nekā vienkāršs atslēgvārdu saraksts, no tā paša Atslēgvārdu plānotāja.
Ka redzat, mīnusu nav daudz, bet tie ir ļoti būtiski. Un ja materiālās vērtības nav tik svarīgas, tad nepieciešamās tēmas pārzināšana un ar to saistītās informācijas apgūšana ir daudz vērtīgākas, jo to mums vairs atņemt nevar…
Pārejam pie ieguvumiem, jeb semantiskā kodola izveides pozitīvās puses.
Pats lielākais un svarīgākais ieguvums – Jūs iegūstat stabilu pamatu Jūsu vietnes virzīšanai meklēšanas dzinējos. Bez atslēgvārdiem vietnes vai bloga redzamība būs ļoti zema, kas nedos iespēju pilnībā izmantot meklēšanas dzinēju sniegto potenciālu un tātad netiks realizēti uzstādītie mērķi.
Meklēšanas dzinējiem ir nepieciešama atslēgvārdu  klātbūtne, gan vietnes saturā, gan meta-datos. Tāpēc  semantiskā  kodola izveide ir pirmais darbs ar kuru jāsāk, jo bez viņa visa mājaslapas optimizācija un virzība, būs apmēram, kā mājas celtniecība bez tehniskajiem rasējumiem, māja jau sanāks, bet kā tā izskatīsies nevienam nebūs pat nojausmas.
Pateicoties kvalitatīvi izstrādātam semantiskajam kodolam (protams, kopā ar pareizu iekšējo mājaslapas optimizāciju), virzāmās lapas iegūs ne tikai tām paredzētās mērķauditorijas plūsmu no meklēšanas rezultātiem, bet arī iegūt papildus  lietotāju rīcības faktorus. Ja tiks izmantoti slikti atslēgvārdi, atlēcienu līmenis ievērojami izaugs un konversiju rādītājs kritīsies.
semantiskā kodola atslēgvārdi
Ja vietnes īpašniekam  vienmēr ir pa rokai jau gatavs sastādīts semantiskais kodols, ik reiz uz to paskatoties viņam būs skaidrs, kā viņa vietne izskatīsies nākotnē, raugoties no tās satura viedokļa. Skatoties uz atslēgvārdiem viņam būs skaidras nākošās tēmas, par kurām tiks veidoti raksti. Tas nozīmē, ka viņš var plānot savas darbības daudz efektīvāk un jau iepriekš dot kopīraiteram (rakstu veidotājam) uzdevumus, daudz labāk sagatavoties sezonālajiem trafika lēcieniem vai arī  pārdomāt veselu rakstu sērijas.
Nākošreiz, noslēdzošā daļa rakstu sērijai par semantisko kodu, kas ietvers, gan ieteikumus, gan arī to kā jāizskatās gatavam semantiskajam kodolam.
Posted in Semantiskais kodols, Uncategorized and tagged , , , , , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *