Semantiskā kodola izveides padomi un pielietojums

semantiskā kodola izveide
Vācot kopā semantisko analīzi es izmantoju dažādus servisus, un veidoju kopainu, lai varētu saprast, kas internetā notiek, ko meklē, kā meklē, ko dara konkurenti un ko nedara konkrētais klients.
Tāpēc man ir svarīgi noskaidrot cik daudz meklējumu mēnesī vispār pastāv, kāda ir konkurence un kāda ir konkurentu kvalitāte, lai zinātu kā izmantot konkurentu vājās puses un izmantot ārējās izdevības. Semantiskajā kodolā tiek ņemti vērā visi faktori, kas piemērojami katram atsevišķam atslēgvārdam. Lai vietnes īpašnieks zinātu, ko jādara, kāpēc tas vispār ir jādara, lai veiksmīgi iegūtu papildus apmeklējumu no meklēšanas rezultātiem, no tā paša Google.

Jūs jau savācāt, visus savus nozares atbilstošos, atslēgvārdus un izveidojāt savas interneta vietnes semantisko kodolu? Apsveicu! Tagad ir palicis mazs, bet svarīgs sīkums – saprast ar kādiem atslēgvārdiem virzīties, kāds būs pamata semantiskais kodols, un kāds sekundārais. Ja mēs paskatāmies uz semantiskajā kodolā savāktajiem atslēgvārdiem, mums pirmkārt tos vajadzētu sagrupēt pa grupām, jeb salikt klāsteros (sagrupēt pēc piederības).
semantiskā kodola analīze
Lai veidotos precīza izpratne par to svarīgumu un konkurētspēju. Analizējam konkrēta klienta semantisko kodolu, lai visu saliktu pa plauktiņiem. Kā mēs redzam no attēla, ir izteikti pieprasījumu līderi, uz kuriem arī notiek vislielākā konkurence, un ir tādi – kuros konkurence nav izteikta un arī pieprasījumu daudzums mēnesī ir mazs, tomēr, kā jau rakstīju iepriekš par pareizu satura veidošanu savā vietnē, der izvērtēt ar kādiem atslēgvārdiem un kādā veidā tikt iekšā Google topā, lai sāktu saņemt šo bezmaksas apmeklējumu no meklēšanas rezultātiem.
dūmvadu cenas
Piemēram attēlā redzams atslēgvārds „dūmvadu cenas” redzam, ka meklēšanas daudzums  mēnesī ir tikai „20” bet KEI ir „1325” tas nozīmē, ka mēs varam „ielauzties” šajos meklēšanas rezultātos pietiekami ātri un nesāpīgi, piemēram – tikai veicot iekšējo SEO (manā gadījumā, tas notika 2 dienu laikā, pēc izdarītas iekšējās SEO mājaslapas optimizācijas), savukārt pieprasījums „kāpnes cena”, kuram KEI ir „8846” un konkurences analīze norāda, ka pastāv ļoti augsta konkurence ir nepieciešams veikt ārējo SEO optimizāciju, kas ietver sevī – papildus ienākošo saišu pirkšanu, video veidošanu, aktīvu SMM, un citas darbības, kas palīdzēs šim atslēgvārdam iekļūt Google un citu meklēšanas dzinēju topos.
metāla kāpnes
Pirms uzsākt atslēgvārdu virzīšanu meklēšanas dzinējos vienmēr no SEO speciālista pieprasiet semantiskā kodola analīzi (kuru visticamāk iegūsiet par maksu, ja nav atrunāts savādāk), lai varētu saprast, ar kuriem atslēgvārdiem un kādā veidā, piemērojot kādu stratēģiju un kādu budžetu iztērējot Jūs varēsiet nokļūt tur kur vēlaties. Tas arī viss.
P.S. Jo lielāka ir konkurence, jo lielākus resursus un zināšanas tas prasīs no SEO optimizētāja. Savukārt ar zemas konkurences atslēgvārdiem varēs ātrāk iekļūt meklēšanas rezultātos un tam paredzētā mērķauditorija ātrāk atradīs Jūsu interneta vietni, bet tad ir nepieciešams apzināt visus zemas konkurences atslēgvārdus un uz to mērķtiecīgi iet. Par pamata un sekundārā semantiskā kodola atslēgvārdiem, variet palasīt manā iepriekšējā rakstā. Tāpat arī der izlasīt, manu rakstu, kā veidot savas vietnes saturu pareizi.
P.S.S Lai noslēgtu šo rakstu sēriju – par semantisko kodolu, es vēl plānoju izveidot rakstu par to, kā notiek semantiskā kodola tīrīšana un uzlabošana, jo sākotnējais semantiskais kodols, ir tikai darba pirmā puse, bez optimizācijas, darot to ar roku un pilnīgā manuālā režīmā izmantojot ekseli, rutīna var aizņemt pārāk daudz laika (kā asociāciju ar doto darba momentu man prātā nāk A.Šlesera citāts: “Atlicis tikai tāds sīkums- tikt Saeimā”), tāpēc laicīgi būtu jāmeklē semantiskā kodola apkalpošanas servisus, kas maksā vidēji no 20-50 EUR atkarībā no atslēgvārdu skaita.
Lasi visu no sākuma par semantisko kodolu, ja neko nesaprati:
Posted in Semantiskais kodols and tagged , , , , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *