Semantiskā kodola tipi.

pamata semantiskais kodols
Kā, jau solīju iepriekš, turpinu rakstu sēriju par semantisko kodolu. Vietnes virzīšanai  meklēšanas dzinējos izmanto sekojošus jēdzienus:  pamata un sekundārais semantiskais kodols.   Izstrādājot  pamata semantisko kodolu vietne izveido  atslēgvārdus ar kuru palīdzību tā realizēs uzstādītos mērķus un uzdevumus.
Tie var būt meklēšanas pieprasījumi, kurus potenciālie klienti  atrodot meklēšanas rezultātos veiks pāreju uz vietni un iegādāsies piedāvāto preci vai pakalpojumu (komerclapu gadījumā).

Tas ir pateicoties pamata semantiskā kodola pieprasījumiem, saits vai blogs izpildīs savu sākotnējo ieceri.  Un tieši pēc šādiem atslēgvārdiem notiek parasta interneta lietotāja, kurš pāriet no meklēšanas dzinēja, pārvēršana klientā.
Sekundārais semantiskais kodols ļauj interneta resursam atrisināt mazāk svarīgus uzdevumus vai arī iegūt papildus apmeklējumu, lai piesaistītu vēl lielāku potenciālo klientu skaitu. Tādā gadījumā  atslēgvārdu spektrs var kļūt daudz plašāks un attiekties ne tikai uz dotās interneta vietnes tematiku, bet arī tai līdzīgās, šādu paņēmienu pielieto ļoti daudzi komerclapu īpašnieki, kuri izmantojot papildus rakstus, kuri palīdzētu iekonvertēt  raksta lasītāju, un palīdzētu tam izdarīt gala izvēli. Tieši tāpēc  daudzu komerclapu viena no sadaļām ir BLOGS…
sekundārais semantiskais kodols
Blogeriem savukārt viss ir vēl vienkāršāk. Viņiem ir Pamata semantiskais kodols, kas ved pie viņiem apmeklētājus no Google meklēšanas rezultātiem, un tas viņam palīdz  monetizēt savu projektu. Sekundārā semantiskā kodola blogeriem nav, un tas arī nav nepieciešams. Jo pamata semantiskais kodols izpilda viņa bloga uzstādītos primāros mērķus, piemēram – kino mīļotājus, vai modes sekotājus.
Nākošajā rakstā turpināšu par to, kas jāņem vērā veidojot semantisko kodolu.
Posted in Semantiskais kodols and tagged , , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *