SEO optimizācijas priekšrocību uzskaitījums

Why-SEORunājot par mājaslapas optimizāciju, jeb SEO. Man gribētos sākt ar pavisam vienkāršu piemēru. Iedomāsimies Rīgas Centrāltirgu un tad gūstam priekšstatu, cik tur ir tirdzniecības kiosku, telšu, nojumju un vispār tirgotāju.

Ja Jums būtu produkcija ko tirgot Centrāltirgus teritorijā, kādu vietu kur Jūs varētu tirgoties, Jūs izvēlētos?

Es esmu pārliecināts – pirmais ko Jūs censtos noskaidrot, kurā vietā ir vislielākā cilvēku plūsma, jo pazust kaut kur neskaitāmo pārdevēju vidū Jums arī negribētos, jo lai arī pārdošanas vienalga būtu, bet Ja Jūs atrastos vietā ar vislielāko cilvēku plūsmu, Jūsu pārdošanas rezultāti būtu daudz lielāki. Tam mēs varētu piekrist?

Daudzi klienti kuriem ir bijusi nepieciešama mājaslapas optimizācija, pieņem lēmumu, līdz galam netikuši skaidrībā, kur tiks iztērēts viņu budžets un kādus rezultātus viņš varētu sagaidīt no SEO optimizācijas. Un galu rezultātā, kad viņu mājaslapa nav sasniegusi Googles Topus, jau pēc pārs nedēļām, nākošais ko viņi saka – SEO optimizācija galīgi nerullē.

Te būs daži, bet pietiekami spēcīgi argumenti, kuri Jums dos kopējo priekšstatu par SEO optimizācijas priekšrocībām.

google_organic

60-70% lietotāju ignorē maksas sludinājumus, un orientējas uz organiskajiem rezultātiem.

Tas protams nenozīmē, ka Adwords, Direct un citi, ir neefektīvs klientu iegūšanas kanāls, jo pie noteiktiem atslēgvārdiem un noteiktās nišās, tas ir pat ļoti izdevīgi. Bet, lai Jūs saprastu, kas būs efektīvāk tieši Jūsu biznesam, un kādus instrumentus labāk izvēlēties, to varēs Jums pastāstīt interneta mārketinga speciālists.

bi

75% lietotāju nepēta meklēšanas rezultātus tālāk par pirmo lapu.

Lai mājaslapa nokļūtu TOP10 meklēšanas rezultātos un tur arī ilgstoši atrastos, ir jāveic vismaz sākotnējais darbs dažu mēnešu garumā, un precīzi jāpieturās pie SEO optimizētāju dotajām rekomendācijām. Un, gan izpildītājam, gan klientam ir jāstrādā kopā, jo tikai tā var panākt labāko rezultātu. Un pēc galveno uzdevumu veikšanas SEO speciālistam vai arī pašam klientam ir jāmonitorē, un jāveic sīkie profilaktoriskie darbiņi, vai iepriekš izstrādātas stratēģijas ietvaros noteiktas, bet regulāras darbības.

70% saišu, kuras atver interneta lietotāji meklēšanas rezultātos ir organiskie rezultāti.

Informācijas meklēšana un e-pastu sarakste – šīs darbības, nosauc praktiski visi respondenti , kad tiem tiek uzdots jautājums : Kādiem mērķiem Jūs izmantojiet internetu?

Ko, no šī mēs varam secināt? Pareizi – jo labāk tiks indeksēta mūsu mājaslapa, jo lielākas iespējas ir tikt pie ieinteresēto apmeklētāju plūsmas.

Jo lielāks ir resursa indeksēto lapu skaits, jo lielākas iespējas ir tikt pie līdiem (lasam: potenciālajiem klientiem).

Jūs nezinājāt, daudzi interneta resursi pat gadiem netiek indeksēti, jo neviens, izņemot pašu vietnes īpašnieku, vietnes saturu neredz. Protams, tas ir tikai viens no iemesliem. Nākošais ir nerevelanta, vai vispār faktiska satura trūkums. Es jau iepriekš rakstīju par semantisko kodolu, un kāpēc to vajag izstrādāt, kāpēc tas nepieciešams, un kāds būs tā pienesums jebkuram resursam.

Ienākošie līdi ,no lietotājiem kuri meklē preces, produktus, pakalpojumus patstāvīgi, ir par 61% lētāki, nekā izejošie līdi, kurus meklē pats uzņēmums.

Tieši ienākošie līdi nāk no meklēšanas rezultātiem. Pareizi izstrādāta SEO optimizācijas stratēģija nodrošinās to, ka Jūsu resurss garantēti 365 dienas gadā spēs piesaistīt jaunus potenciālos klientus.

Darbs ar meklēšanas dzinējiem – instruments Nr.1 lai iegūtu apmeklējumu savam resursam.

Katru dienu miljoni lietotāju, meklēšanas sistēmās uzdod sev interesējošos jautājumus, un saņem uz tiem atbildes. Tehnoloģiskais bums, kas ir skāris mūs visus, tikai pastiprina šo trendu. Tāpēc perspektīvi ir izmantot visus interneta mārketinga instrumentus, kurus var pielietot meklēšanas sistēmās.

Līdi kuri nāk no meklēšanas rezultātiem, sasniedz vidēji 14% rādītāja konversiju. Tajā pašā laikā uzņēmuma izejošo līdu konversija sastāda vidēji 2% rādītāju (te domāti aukstie zvani un e-pastu izsūtīšanas, kā līdu iegūšanas avoti).

Google meklēšanas dzinējā 1. Vieta iegūst apm. 18% klikšķu, 2. Vieta 10%, 3. Pozīcija 7%.

Lai tiktu topos, ir nepieciešams ilgs laiks, bet neticiet nevienam optimizētājam, ja Jums tiks garantēti, noturīgi Google TOP rezultāti jau pirmajās nedēļās, jo nekad un un neviens to nespēs garantēt, pat Google analītiķi to nezina… tas vienkārši nav iespējams. Vienkārsši izstrādājiet precīzu stratēģiju, turieties pie plāna un strādājiet… viss būs.

Goolgei pieder 65-70% no visa meklēšanas tirgus pasaulē.

Mājaslapu optimizācijas metodes ir apmēram vienas un tās pašas praktiski visiem meklēšanas dzinējiem (Yahoo, Baidu, Ask, Bing, Seznam, Yandex). Un, lai arī Google ir tirgus līderis, un ir Optimizācijas metodes, kas strādā tieši labāk šim meklēšanas dzinējam, tomēr SEO optimizētājiem jāņem vērā, ka Google nav viss tirgus, tāpēc ir jāņem vērā arī pārējo meklēšanas dzinēju īpatnības (bet par to optimizētāji izvairās runāt, jo lielākā daļa šīs atšķirības vienkārši nepārzina).

93% interneta lietotāji sāk savas aktivitātes tieši ar meklēšanas rezultātu pētīšanu.

Parasti cilvēkiem jau ir priekšstats par to, kas viņiem ir vajadzīgs, un raksta meklēšanas logā konkrētu meklēšanas pieprasījumu. Viņi dod priekšroku patstāvīgi pieņemt lēmumu, tāpēc ir svarīgi palielināt sava zīmola atpazīstamību meklēšanas dzinējos.

39% lietotāju resursā ienāk pa tiešo no meklēšanas rezultātiem. Jā, tas ir pietiekami augsts , bet,  vidējais statistiskais, rezultāts – sasniedzams un ļoti reāls, lūk kāpēc ir nepieciešams strādāt pie mājaslapu optimizācijas.

Bet tikai ar pāreju ir par maz. Ir nepieciešams sakārtot mājaslapas lietojamību, padarīt to vieglāk uztveramu lietotājiem, un jārada visi apstākļi, lai apmeklētājam rastos pozitīva pieredze. Ar vienu vārdu sakot, klausaties ko Jums saka priekšā interneta mārketinga speciālisti un konvertējiet savus apmeklētājus, Jūsu klientos ar visiem iespējamajiem un neiespējamajiem on-line instrumentiem.

Visā pasaulē katru mēnesi tiek veikti nekā 100 miljardi meklēšanas pieprasījumu ik mēnesi.

Tas nozīmē, ka katru sekundi tiek veikti vidēji 380 meklēšanas pieprasījumi. Atliek tikai tāds sīkums – „tieciet pamanīti”.

82,6% no visiem interneta lietotājiem izmanto meklēšanas dzinējus.

Bet te der atcerēties sekojošo, par šo faktu zināt, ne tikai Jūs, bet arī Jūsu konkurenti. Tāpēc SEO optimizācija nav vienreizēja darbība, un tas ir patstāvīgs darbs, lai uzlabotu savu resursu, piepildītu to ar saturu, atkal un atkal liktu sevi pieminēt. Tikai tādā veidā var saglabāt savas pozīcijas meklēšanas sistēmās.

Goolge ir absolūts līderis Latvijas interneta lietotāju vidū.

Tāpēc Jūs iztērētie līdzekļi kuri būs ieguldīti mājaslapas optimizācijā noteikti atmaksāsies. Galvenais ir pacietība, precīzs un profesionāli sagatavots optimizācijas plāns, un profesionāļu ieteikto rekomendāciju izmantošana.

Visiem veiksmi darbos un augstus rezultātus.

Posted in SEO and tagged , , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *