Rezultātu apkopojums 1.mēneša dzimšanas dienā.

digitālais mārketings
Pagājis ir viens mēnesis kopš šī resursa dzimšanas dienas. Tāpēc svinot šo mazo dzimšanas dienu vēlos arī aprakstīt, ko te visu esmu sastrādājis. Ir uzrakstīti 17 raksti, + izveidotas  3 atsevišķas lapas,  par trafika arbitrāžu, SEO faktoriem, un Saišu izvietošanas servisa pakalpojumu.
Lielākā daļa rakstu šeit ir un būs par mājaslapas optimizāciju un mājaslapas apmeklējuma audzēšanas tehnikām, izmantojot dažādus SEO paņēmienus,  jo par to es varu runāt stundām, bet bez ievērības netiks atstāti arī SMM, SMO, partnermārketings, email mārketings, hostingi un citas Jums svarīgas lietas, ar vienu vārdu viss, kas saistās ar Digitālo mārketingu un online biznesu. Pašas vietnes izveidošanas mērķis bija pēc  fakta konstatācijas, ka neviens par digitālo mārketingu Latvijā (un latviski) vairs  aktīvi neraksta, bet ja raksta, tad es par to nezinu un ja es nezinu, tad Jūs arī nezinat.

Dabai nepatīk tukšumi, tāpēc aizpildīsim šo informācijas telpas tukšumu ar īstu latviešvalodas resursu, kurš iespējams, kādam jaunajam censonim kalpos par pamudinājumu uzsākt savu online uzņēmējdarbību.

 Un te palika  tikai divi varianti, vai nu pašam sākt aktīvi rakstīt, jo digitālais mārketings nekur nav pazudis – parādās jauni interesanti servisi , programmas, paņēmieni, cilvēki turpina pelnīt internetā, bet  Latvijā  atkal ir informācijas vakums, jo vai nu mēs izlasam  kādu ārzemju resursu un par to arī aizmirstam, vai arī sēžam  un turpinam filozofēt, par to, kas būtu ja būtu.
Ok, ne par to šoreiz ir stāsts. Tātad ja reiz šī (bloga?) mērķis ir palīdzēt izglītot tādos jautājumos, kuri saistīti ar mājaslapas apmeklējuma audzēšanu, tās popularizēšanu un dažādu instrumentu izmantošanu, lai gūtu kādu materiālu labumu no saviem online biznesa manevriem, tad turpinājumam tikai daži fakti.
seo_apmeklējums
Pa pirmo mēnesi šo vietni ir apmeklējuši  548 unikālie lietotāji, kuri kopā ir ģenerējuši 2099 lapu skatījumus, un kā redzams attēlā vidēji pavada šeit 3:46 minūtes. Gut?
Apmeklējums varēja būt vēl lielāks, bet es  divas reizes vienojot klāt domēnu, biju aizsūtījis blogu tālēs zilajās, ka to neviens nebija spējīgs atrast, jo bija vienkārši izslēgts ))
Blogs vēl nav īsti sācis piesaistīt organisko apmeklējumu, jo Google lapas ir savākusi pavisam nesen, un pirmās, labākās, pozīcijas parādās apmēram 20.-30. rezultātos, kas nav slikti iesākumam, tāpēc paniku ķert te nevajadzētu.
Pateicoties manam piedāvātajam saišu izveides servisam ir arī pirmie divi klienti, kuriem viss vēl joprojām ir procesā, un par rezultātiem būs atsevišķs stāsts.
Nākošajā mēnesī šim apmeklējumam būtu jābūt vismaz par 30% augstākam, jo pēc iepriekš izstrādātas SEO stratēģijas,  šobrīd aktīvi izvietot ienākošās saites nav plānots, bet pa kādai iebakstam šur tur, lai jau ir, jo bez saitēm pavisam nevar iztikt un viss. Vispār saites ir “must have”, katrai lapai.
Papētot Gemius blogu topu, mēs jau varētu sākt ” ietēmēt” uz blogu TOP20 kas nav nemaz tik nesasniedzams mērķis 😀   Bet par to, kā man ies nākošajā mēnesī, taps nakošais borta žurnāla ieraksts.
Tātad tīrā bilance un digitalmarketings.lv sausais atlikums:
Domēna iegāde – 12 EUR
Rakstu veidošana – tikai mans laiks. (Tiek tērēta apmēram 1h katru dienu)
Ienākumi no digitalmarketings.lv  piedāvātajiem pakalpojumiem un servisiem + 150EUR
=  138 EUR
Patiesībā šie ieņēmumi varēja būt par 48EUR lielāki, bet par cik man vēl darbojas saišu servisa promo periods, summa ir tāda, kāda tā ir.
Minimālā alga Latvijā ir 360 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas, tātad, lai līdz tādam ciparam nokļūtu ar vienu interneta lapiņu pagaidām ir par maz, apmeklējums vēl arī pašvaks, bet lapa ir uzņēmusi stabilu gaitu uz priekšu, tāpēc visas lielās izmaiņas ir vēl priekšā.
Ir sagatavots  precīzs plāns, kā šo summu sasniegt, jo ar Adsenses bloku izvietošanu negribās ņemties, tā viena iemesla dēļ, ka nav attiecīga apmeklējuma lieluma, lai būtu ko iekonvertēt, bet Latvijas CPA offeri ir tādi, kuri nav šobrīd pat mēģināšanas vērti .
P.S. Raksts paredzēts galvenokārt tiem studentiem, kuru mācību priekšmetu sarakstā ir arī e-komercija, lai ar uzskatāmiem piemēriem nodemonstrētu, kā var sākt pelnīt internetā pilnībā no nulles, pat ja tam nav starta kapitāla. (Tā laikam ir manis dzirdētā biežākā atruna)
Posted in Analītika, Apmeklējums and tagged , , , , , , , , , .

3 Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *