SEO trendi 2019

SEO pakalpojumus izmanto ļoti daudzi vietņu īpašnieki ne tikai Latvijā, un taisni vai brīnums, ka nekur, vienkāršā latviešu valodā, nevaru atrast info par SEO nozares tendencēm. Tieši tik traki mums ir ar to info un būs vien jālabo šī situācija. Ok, taisnības labad jāpiebilst,  pamanīju vienu darboņu sponsored postu feisbūkos, kur izcelti viņuprāt svarīgākie SEO 2019. gada trendi un tie būtu sekojoši.

Atļaušos tos iekopēt:

TREND No.1 – Mobile First Indexing
TREND No.2 – UX
TREND No.3 – Speed
TREND No.4 – OnSite SEO (Tavas mājas lapas MUST HAVE)
TREND No.5 – HTTPS

Nu tādi ir tie bāleliņi, un kamēr blogā neierakstīšu, kādiem  SEO trendiem  2019. gadā, iesaka pievērst uzmanību vadošie SEO speciālisti, tikmēr cilvēciņš-parastais dzīvos ar to infokripatiņu (kuru es te ievadā pieminēju), kuru par SEO trendu uzskaiti nevar nosaukt, bet pat paliek tāda slikta pēcgaršas sajūta (nu kādi https? hallo! Tas vienkārši ir obligāts nosacījums, nu lab, ja jau viens kantoris to uzskata par trendu, varbūt viņiem internetu tikai vakar pieslēdza).

Tātad SEO trendi 2019 kuriem jāpievērš uzmanība:

  1. Google snipetu paplašinājumi, ātrās Yandex atbildes, citi meklēšanas dzinēju paplašinājumi. Šis ir viens no trendiem, kuram iesaka pievērst uzmanību lielākā daļa vadošo SEO speciālistu.
  2. UX- signāli.  Īsāk skot, meklēšanas dzinēji pievērš aizvien lielāku uzmanību vairākiem faktoriem, un protams lietotāja pieredzei mājaslapā ir pieaugoša loma, lai meklēšanas dzinēji varētu mainīt atrašanās pozīciju  to organisko meklēšanas rezultātu lapā.
  3. Tāda kontenta veidošana kurš pilnīgi spēj atklāt aprakstīto vai apskatīto tēmu. Ja agrāk bija svarīgi ievērot atslēgvārdu blīvumu un citas lietas, tad tagad tas jau ir pagātnē, lietotājiem ir svarīgi ekonomēt savu laiku, un tāpēc viņš vēlas uzzināt atbildi uz sev interesējošo jautājumu uzreiz(,un uz vietas un par velti un x2).
  4. Balss meklēšana. Tas ir vēl viens svarīgs SEO trends, kuram jāpievērš uzmanība, jo šī tehnoloģija gūst aizvien lielāku popularitāti, mums jau tagad daudziem mājās ir ledusskapji un TV kuri pieslēgti internetam, tas viss progresēs vēl tālāk, tāpēc SEO tikai priekš datoru, telefonu lietotāja paliks pagātne.
  5. RankBrain. Jeb mašīnapmācība un makslīgais intelekts. Tā viņš ir, aizvien vairāk un vairāk mūs kontrolē un izspiego visas iespējamās ierīces, mājaslapas un sazin vēl kas, tāpēc arī SEO speciālisti atzīmē, ka šis trends ir pietiekami svarīgs, lai tam pievērstu uzmanību, jo 2018. gadā internetā publicētā kontenta apjoms ir bijis visu laiku lielākais kopš vispār internets parādījās, tas nozīmē ka no šī kontenta jūras meklēšanas robotiem ir jāspēj atrast labāko, kvalitatīvāko, un lietotājiem noderīgāko.
  6. SEO optimizācija Mobilie-first indeksācijai un brendings, kā SEO sastāvdaļa ir tas, kam pievērš uzmanību vēl nepilni 10% SEO speciālistu visā pasaulē. Ja ar mobile-first vēl kaut cik visiem ir skaidrs, tad par brendingu, kā SEO sastāvdaļu ļoti daudziem Latvijas SEO speciālistiem, tā īsti izpratnes nav. Bet ja reiz šis ir minēts, tad īsā atbilde kurā virzienā skatīties ir: “Saki brendings, domā PR.”

Nu un vēl protams kaudzīte ar dažiem trendiem, kurus par tādiem uzskata salīdzinoši neliela daļa SEO speciālistu.

  1. Youtube kā jauna meklēšanas sistēma.
  2. Kvalitatīva kontenta un kvalitatīvu saišu harmonija (kaut gan pavisam nesen John Muller, vienam webmasteram tiešraidē atbildēja: nu netaisi uzreiz miljons ienākošo saišu, ja kontents ir labs, tad lietotāji paši šīs saites izveidos.)
  3. Vēl viena kaudzīte SEO speciālistu iesaka pievērsties video un podkāstu ražošanai. Es gan nezinu, vai to var nosaukt par trendu…

Redz, tagad arī tu zināsi, kurā virzienā rakt. Es vēl neesmu uzrakstījis pašu galveno SEO trendu, un tas gan ir svarīgākais no visiem, vienkārši iegaumē:

SEO speciālistam jākļūst par marketologu vai jāmirst…

Posted in SEO and tagged , , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *