Spraudņi, kas atvieglos tavu darbu ar Google Analytics

analitikaNeviens interneta mārketinga speciālists nenoliegs – internetā ir izmērāms viss un vienmēr.

Vai tā būtu atdeve no SEO optimizācijas, vai reklāmas kampaņas, vai kontenta pasniegšanas u.t.t. u.t.j.p. Mēs varam iegūt visu informāciju par jebkuru lietotāju, jebkādā šķērsgriezumā.

Tāpēc darbs ar datu analīzi ieņem aizvien lielāku un lielāku nozīmi visiem interneta resursiem. Lielākās aģentūrās pat parādās pozīcija – datu analītiķis, kurš spēs precīzi gramos klientam pateikt, prezentēt un atbildēt uz jebkuru, klientu interesējošu jautājumu.

Tiem, kuri jau ir sapratuši dažādu spraudņu priekšrocības un arī ikdienā tos pielieto darbā ar Google Analytics, šis raksts varētu būt īpaši noderīgs.

Google Analytics patiesībā ir ļoti vienkārša sistēma, ja mums pietiek ar tās piedāvāto noklusējuma funkcionalitāti. Bet, ja runa sākas par daudz precīzāku darbu ar analītikas datiem, izmantojot papildus instrumentus, funkcijas un iespējas, tad speciālistam būs nepieciešamas jau nopietnākas zināšanas, gan programmas koda analīzē, gan tehniskās iemaņas tā labošanā u.t.t.

Par laimi mums visiem, uz šo dienu, ir pieejama vesela kaudze ar dažādiem spraudņiem, kas atvieglo dzīvi daudziem mārketologiem palīdzot tiem atsekot visdažādākās metrikas.

Tāpēc turpināšu ar viņiem.

Spraudņi kas palīdzēs darbā ar Google Analytics

Pēc sava principa visi šie spraudņi dalās 4 tipos: WordPress spraudņi, Drupal spraudņi, Joomla spraudņi un vBulletin spraudņi. Šie moduļi ir spējīgi automātiski pievienot Google izsekošanas kodu, vai javaScript koda gabalu, kurš vāc un nosūta web-resursa datus un analītikas sistēmu.

Daudzi protams tos jau pazīst, bet tiem kuri nezina, šeit būs to pārskaitījums:

  1. Google Analytics от Yoast [Wordpress spraudnis]
  2. Google Universal Analytics [Wordpress spraudnis]
  3. Google Analytics [Drupal spraudnis]
  4. Easy Google Analytics [Joomla spraudnis]
  5. Innovative Google Analytics – Asynchronous Version [vBullentin spraudnis]

Bet šie visi ir tāds, BASIC līmenis, kas ne vienmēr un visiem derēs, jo gluži vienkārši, viņi arī nekam dižam nav domāti. Jo kolīdz mūs interesē plašāka funkcionalitāte, piemēram, ja mēs strādājam e-commerce jomā, un mums ir nepieciešams iegūt daudz plašāku informāciju par mūsu vietnes apmeklētājiem, tad ejam tālāk.

Spraudņi ar paplašinātu funkcionalitāti e-commerce resursiem.

Jā, šādi „kombaini” spēj akumulēt datus no vairāk nekā 10 dažādām atskaitēm un palīdz izsekot līdzi visām apmeklētāju gaitām, to mijiedarbību ar pašu interneta vietni tajā pieejamo preču vai pakalpojumu asortimentu u.t.t.

Protams, šādus spraudņus ir sarežģītāk sagatavot pareizam darbam, jo tajos ir simts un viena iespēja, tomēr ja šo darbu izdaram pareizi, tad acumirklī iegūstam mūs interesējošos datus, jebkādā griezumā.

Kāds šobrīd ir aktuālais piedāvājums tirgū?

Magento

Google Enhanced E-commerce [bez maksas]

Google Tag Manager Enhanced E-commerce (UA) Tracking [par maksu]

Prestashop

Premium Google Analytics Enhanced E-commerce [bez maksas]

WooCommerce

Enhanced E-commerce Google Analytics Plugin [bez maksas]

Opencart

Google Analytics Enhanced E-commerce [par maksu]

Google Chrome pieejamie bezmaksas palašinājumi

Google Analytics Debugger

debugers

Kā galvenā priekšrocība šim paplašinājumam ir iespēja pārbaudīt cik un vai korekti strādā Google Analytics kods katrā atvērtajā lapā.

Google Analytics URL Builder

Ar šo jau daudzi ir pazīstami, jo šis spraudnis palīdz izsekot no kādiem avotiem ieplūst trafiks, jo mēs jau zinam, cik bieži arī Analytics feilo, kad refferal trafiku tas brīžiem uzskaita par Direct, kā rezultātā mums rodas nepareizi secinājumi.

Tag Assistant

tagasistant

Tag Assistant ir paredzēts tam, lai speciālists varētu ātri novērtēt Google Analytics koda darbības korektumu parādot pieļautās kļūdas.

Omnibug – Chrome un Firefox papildinājums

5c2d10b2cd9a63ddbe4950b6afaceb26

Sākotnēji Omnibug tika radīts ka papildinājums Google Chrome, kas tika paredzēts lai atkodētu dažādu metriku pieprasījumu. Šis spraudnis ir ļoti papulārs to speciālistu vidū, kuri strādā ar Google Analytics statistikas servisu. Katru izejošo pieprasījumu, kuru brauzeris adresē sistēmai, tiek pārbaudīts uz tā atbilstību attiecībā uz uzdotajiem analīzes parametriem. Un ja tie sakrīt, tad lapas URL parādās webmaster instrumentu panelī ar visiem papildus parametriem. Šie pieprasījumi var tik arī saglabāti resursa log-failos.

Dataslayer

dataslyer

Ļoti jaudīgs un noderīgs sraudnis, lai varētu pārbaudīt cik pareizi ir iestatīti atsekošanas parametri.

WASP Inspector

wasps

Dotais risinājums būs nenovērtējams atradums, gan mārektologiem, gan analītiķiem gan interneta projektu vadītājiem. Ar vienu vārdu sakot, visiem tiem, kuri vēlēsies pārliecināties, vai izsekošanas pikseļi nostrādā korekti, vai treking kodi ir iestatīti pareizi, un vai pareizi ir analītikas iestatījumi.

Event Tracking Tracker – šis ir vēl viens noderīgs Chrome paplašinājums, kas palīdzēs atsekot vietnes apmeklētāju zvanus. Lai arī sākotnēji, tā izstrādātāji bija iecerējuši, kā instrumentu, kurš palīdzētu savlaicīgi pamanīt un novērst kļūdas „Notikumi” atskaitēs.

Tas arī šai reizei viss. Ceru, ka kaut kas no tā būs noderīgs arī Tev.

Posted in Analītika and tagged , , , , , .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *